Μπαίνει στο δωμάτιο σαν σκιά
και ρίχνει το κορμί μου στον τοίχο
Αισθάνομαι την πλάτη μου να συντρίβεται
Αισθάνομαι το κορμί του πάνω στο δικό μου
τα δάχτυλά του κρατούν το χέρι μου καρφωμένο στον τοίχο
Ψιθυρίζει στο αυτί μου
Αισθάνομαι τα χείλια του στο αυτί μου
Βάζει τα χέρια του κάτω από το ιδρωμένο πουκάμισό μου και αρχίζει αργά-αργά να ξεκουμπώνει τα κουμπιά
Αισθάνομαι εκείνο το συναίσθημα της ψυχρής ευχαρίστησης
Βάζω τα χέρια μου στο κορμί του και ξεκουμπώνω τα κουμπιά του δικού του πουκάμισου
Αισθάνεται τα χέρια μου στους ισχυρούς δικέφαλούς του
Βγάζουμε τα υπόλοιπα ρούχα και εκθέτουμε ο ένας στον άλλο τη γύμνια μας
Με σπρώχνει σ’ έναν άλλο τοίχο του δωματίου
Βάζω τα χείλια μου πάνω στα δικά του
Είναι τόσο γλυκά
Αισθάνομαι την γλώσσα του να γλιστρά μέσα στο στόμα μου
Ρουφάει την γλώσσα μου
Γλιστράει τα χείλια του χαμηλά στον λαιμό μου
Τον σπρώχνω με δύναμη προς το κρεβάτι
Πέφτει πάνω στο κρεβάτι και με παρασύρει χαμογελώντας
Κολλώ τα χείλια μου πάνω στα δικά του…
Εφαρμόζω μια απαλή πίεση και μπλέκω τη γλώσσα μου με την γλώσσα του
Αισθάνομαι το κορμί του να απολαμβάνει κάθε στιγμή
ενώ γλιστρώ πάνω-κάτω
Πηγαίνω στον λαιμό του και ρουφώ επιτόπου το μήλο του Αδάμ
Του προσφέρω περισσότερη ευχαρίστηση
Σηκώνω το κεφάλι μου και τον κοιτώ
Μου δίνει μια ερωτική ματιά
Τοποθετεί ένα φιλί στη κορυφή του κεφαλιού μου
Κατόπιν φιλά τον λαιμό μου… τον ώμο μου… το εκτεθειμένο στήθος μου
Παίρνει μια ρόγα στο στόμα του
Ένας στεναγμός ξεσπάει στα χείλια μου
Η φωνή μου αντηχεί στο δωμάτιο
Βγάζω προς τα έξω μια αιχμηρή αναπνοή
Εξετάζω τα χρωματισμένα με μέλι μάτια του μέσα στη νύχτα
Τον αισθάνομαι να πηγαίνει μέσα και έξω… μέσα και έξω…
απολαμβάνω με το μυαλό μου όλη την ευχαρίστηση που με διαπερνά
Η μυρωδιά του δέρματός του αφήνεται στο δικό μου δέρμα
Ο πούτσος του προχωρά από μόνος του μέσα μου κι εγώ αφήνω μια κραυγή
Μπορώ να ακούσω την αναπνοή μου να βαραίνει
Η γλώσσα και τα χείλια του καλύπτουν τα βογγητά μου
Αφήνει στα αυτιά μου μια μελωδία, την οποία δεν θα ξεχάσω ποτέ…
Το κορμί μου κινείται ομόφωνα με τη κίνησή του
πάνω-κάτω… πάνω-κάτω
Φτάνει τελικά στη γλυκιά, υγρή και ευχάριστη έκσταση
Τα μάτια μου αρχίζουν να κλείνουν αργά
Το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι
είναι ένα φιλί που μου δίνει στον λαιμό
και μια ανάσα που ανακατεύεται με τη δική μου

