Ετικέτες

Μου αρέσει να σε βλέπω να χορεύεις…
Από τον τρόπο που κινείς το κορμί σου όταν γαμάς, από τη πρώτη στιγμή που σε είδα, φαντάστηκα πόσο όμορφα χορεύεις… Υπάρχει τέτοια ακρίβεια στις κινήσεις σου… τέτοια ειλικρίνεια… Σηκώνεις τα χέρια σου ψηλά και τα κάνεις να δείχνουν σαν να επιπλέουν στο ύψος των ώμων σου… Με μάτια βαριά στο πάτωμα, χτυπιέσαι στον ήχο της μουσικής… στον ρυθμό… Βρίσκεις τρόπους να μιλάς με το κορμί σου… χρησιμοποιείς μια γλώσσα που σιγά-σιγά την μαθαίνω κι εγώ… μαθαίνω να ερμηνεύω και να διαβάζω με τα ακροδάχτυλά μου… Τα κύματα της ενέργειάς σου αυξάνονται… η λέξη πτώση είναι άγνωστη όταν χορεύεις…
Μετακινείσαι… τονίζεις τις δυνατές στιγμές… Προσπαθώ να χορέψω κι εγώ μαζί σου… να συμβαδίσω στον ρυθμό όπως όταν γαμιόμαστε… Με παίρνεις από το χέρι και σε ακολουθώ… Με καθοδηγείς αλλά κάνω κι εγώ τις δικές μου επιλογές… είναι το κορμί σου αυτό που υπαγορεύει τις επιλογές μου… η αναπνοή σου, οι απαντήσεις σου… ο τρόπος που λαχανιάζεις και αρχίζεις να τινάζεις τις μπούκλες σου… Παίρνω το προβάδισμα και ταιριάζω τον ρυθμό μου με τον δικό σου… μπορώ να δημιουργήσω παραλλαγές σ’ ένα θέμα… Σε διαβάζω πολύ καλά και ξέρω ότι θα με ακολουθήσεις εκεί που εγώ θέλω να σε οδηγήσω…
Σημαντικό ρόλο έχει και η ενέργεια… Η ενέργεια οικοδομεί και απελευθερώνει τα κορμιά μας…
Κυριολεκτικά…
Κουράζομαι πρώτος και σταματώ…
Κάθομαι σε μια καρέκλα και ρουφώντας γουλιά-γουλιά τη βότκα σε προσέχω… Ήπια ο πούτσος μου μέσα από τη βραδύτητά του θυμάται την τελευταία φορά που τον έκανα νε κινηθεί μέσα σου…
Σου κάνω ένα νεύμα να με πλησιάσεις…
Έρχεσαι με κομμένη την ανάσα και κάθεσαι στα γόνατά μου… Με καβαλικεύεις… Αφήνω το ποτήρι και ακουμπώ τα χέρια μου στα μπούτια σου… Αισθάνεσαι τον πούτσο μου να σε απειλεί… Αφήνεις τα δάχτυλά σου να κινηθούν πάνω-κάτω στον πούτσο μου μόνο για ένα λεπτό… Το στόμα σου έρχεται στο δικό μου και τα χέρια σου διπλώνουν γύρω από τον λαιμό μου…
Καυλώνω…
Αισθάνομαι ένα μούδιασμα στον βουβώνα. Δεν ξέρω αν πρέπει να πω: «Πάω να κατουρήσω» ή «Θέλω να γαμηθούμε, τώρα»…
Σε παίρνω εκεί, πάνω στην καρέκλα… Γαμιόμαστε σαν γάτες σε βρώμικα κεραμίδια… Με το μάγουλό μου να τρίβεται στο δικό σου, σε κάνω να αναστενάζεις και να βογκάς… Ψιθυρίζω όλα όσα θέλω να σου κάνω, σου περιγράφω όλα όσα σου κάνω… στο σαγόνι, στον λαιμό… Κάνω τα αυτιά σου να βουίζουν… Ακούω τους αναστεναγμούς σου με τα αυτιά μου… πάλι… Σε πιάνω από τα χέρια… από τους ώμους και καθώς κραυγάζεις… χύνω…

