Ετικέτες

Τον ακούω να χτυπάει την πόρτα τρεις φορές… Κάνει μια μικρή διακοπή, έπειτα χτυπάει άλλες δυο φορές…
Δεν απαντώ…
Μετά από μερικά δευτερόλεπτα, ακούω τον θόρυβο του ξεκλειδώματος της πόρτας
«Ποιος είναι;», ρωτώ…
«Εγώ…», μου λέει με τη βραχνή, καλλιεργημένη φωνή του…
«Α! Πάλι εσύ;», του λέω… «Φέρνεις τουλάχιστον κάποιο νέο;», τον ρωτώ…
«Όπως σου υποσχέθηκα…», μου απαντά…
«Αυτό είναι ευχάριστο…», του λέω… μ’ ένα τόνο φωνής λάγνο… Τα χείλια μου τρέμουν ανεξέλεγκτα…
Το χέρι του ακουμπά πάνω στο δικό μου χέρι…
«Ω! Τρέμεις από τον ενθουσιασμό σου…», μου λέει…
Οδηγεί το κορμί του στο κρεβάτι… Το κορμί του έχει την ίδια ακριβώς μυρωδιά με το δικό μου… μόνο που είναι βαθύτερη… πλουσιότερη… Κάνω το κορμί μου φωλιά…
«Σε ζεσταίνω καλά;», τον ρωτώ…
«Θα προτιμούσα περισσότερη ζέστη…», μου απαντά…
«Οφείλω, τότε, να κάνω κάτι γι’ αυτό…», του λέω… χαμογελώ…
Τα χέρια του φτάνουν στο φερμουάρ του παντελονιού μου… Προσπαθώ να μη τρέμω, αλλά δεν μπορώ… ο ενθουσιασμός έχει αυξήσει τους χτύπους της καρδιάς μου κατά ένα εκατομμύριο περισσότερους… ο ενθουσιασμός με προδίδει… θα μπορούσε να το καταλάβει ένα ειδήμων… Τα χέρια του γλιστρούν στο κορμί μου… κατά μήκος του κορμιού μου… Τα δάχτυλά του συγκεντρώνονται στα πόδια μου…
Το στόμα του εκπέμπει έναν χαμηλό συριγμό…
«Τώρα;», τον ρωτώ…
«Κάτι γίνεται…», μου απαντά…
Ο πούτσος του ανθίζει σαν ανθοδέσμη… Αισθάνομαι την ζεστή ανάσα του στη μια πλευρά του προσώπου μου και στη συνέχεια τα ευγενικά χείλια του στην άκρη των λοβών των αυτιών μου… Η ζεστασιά του φιλιού του με μεθά… Η άκρη της γλώσσας του περιζώνει τα όρια των χειλιών μου, διευκολύνοντας την είσοδο της γλώσσας σου μέσα στο στόμα μου… Με φιλάει… Το στόμα μου συγχωνεύεται με το δικό μου καθώς το φιλί μας γίνεται πιο παθιασμένο… Κύματα διέγερσης ακμάζουν μεταξύ των κορμιών μας…
Με αλάνθαστη ανδροπρέπεια με αγκαλιάζει σπρώχνοντας τη μουσούδα του στη σάρκα μου… Αρχίζω να χάνομαι… αισθάνομαι ένας τοσοδούλης μέσα στην αγκαλιά του… Οι αντιστάσεις μου εξασθενούν ανάμεσα στα χείλια του… ανάμεσα στη λιχουδιά των χαδιών του… Το χέρι του γλιστράει με τρόπο μεταξύ των χωρισμένων ποδιών μου… Αναστενάζω τη στιγμή που τα δάχτυλά του ακουμπούν την κωλοτρυπίδα μου… Λαχανιάζω… Μέσα μου εισβάλλει ένα δάχτυλο… κι άλλο ένα… κι άλλο ένα… έπειτα ένα τέταρτο…
«Είσαι υγρός…», μου λέει…
Ακουμπάει τα δάχτυλά του στα χείλια μου…
«Άσε με να τα γλείψω…», του λέω…
Για ένα δευτερόλεπτο το δάχτυλό του παίρνει τη θέση του μέσα στο στόμα μου…
Αισθάνομαι το κορμί του να κατεβαίνει κατά μήκος του δικού μου… Ο πούτσος του πιέζεται ενάντια στη τριχωτή σάρκα μου… Τα δάχτυλά του βρίσκουν τον πούτσο μου, που σηκώνεται, που ετοιμάζεται για μια έκρηξη… για μια θερμή έκρηξη… Τον βλέπω να σκύβει… Η γλώσσα του μαστιγώνει τον πούτσο μου, τελειώνοντας μ’ έναν εύγευστο τρεμούλιασμα…
«Πάρε με στο κρεβάτι…», του προτείνω…
Αμέσως, με ανυψώνει στον αέρα… φέρνει ψηλά τα πόδια μου… Με πιάνει από τους αστράγαλούς μου… Αναρριχείται ανάμεσα στα ανοικτά μου πόδια, και στη συνέχεια, εκεί που λίγο πριν είχε την γλώσσα του, κατασπαταλά όλη τη δύναμή του χώνοντας τον πούτσο του… προσεκτικά… εκατοστό… εκατοστό…
Φωνάζω καθώς επιτίθεται στην κωλοτρυπίδα μου με τις πιο γλυκές διεισδύσεις… Σπρώχνει τον πούτσο του τόσο βαθιά, όσο πιο βαθιά γίνεται… όσο πιο βαθιά μπορεί…
Με γαμάει και με φιλάει παθιασμένα… Στροβιλίζει την γλώσσα του στα έξυπνα χείλια και στη γλώσσα μου… Φέρνω ένα χέρι στα μαλλιά του… στις ακαταμάχητες μπούκλες του… Εισπνέω την αρωματική μυρωδιά του πούτσου του… Πρόθυμα, λαίμαργα… ανοίγω το στόμα μου και επιτρέπω τα δάχτυλά του να μπουν μέσα στο στόμα μου ως εισβολείς… Ο πούτσος του είναι αρκετά μεγάλος και με πονάει… Τον αποσύρει αργά-αργά και με ανταμείβει με μια σταγόνα σπέρματος που στάζει από την άκρη της βαλάνου του…
Αναστενάζω… Αμέσως ο πούτσος του επιστρέφει πίσω, άπληστος… απαιτητικός… για μια ακόμα φορά… Η κίνησή του μαγεύει την κωλοτρυπίδα μου πνίγοντάς με στην ευχαρίστηση… Τα κύματα της ευδαιμονίας συνεχίζουν να με σκεπάζουν… να με τυλίγουν… Μετά βίας μπορώ να αναπνεύσω… Ζω μια εμπειρία μοναδική… απολαυστική… Ο κόσμος, το φως, οι ήχοι… εξασθενίζουν… όλα εξασθενίζουν… Εγκαταλείπει τον πούτσο του μέσα μου… του δίνει αυτονομία… Λαχανιάζω και τρέμω από την προσδοκία γι’ αυτό που πρόκειται να έρθει… Ο πούτσος του βόσκει την φαινομενικά υπερευαίσθητη κωλοτρυπίδα μου… Κατόπιν, γλιστράει προς τα έξω, στάζοντας σπέρμα πάνω στα μπούτια μου… Φωνάζω δυνατά από χαρά… Η κραυγή μου κόβεται από μια ακόμη είσοδο του πούτσου του… πιο δυνατή, πιο βίαιη από αυτή που προηγήθηκε… Ακόμα μια φορά, τα χέρια και το στόμα του επιτίθενται στο κορμί μου… Ο μακρύς, παχύς πούτσος του γλιστράει μέσα μου και αμέσως βγαίνει έξω… Κάθε φορά που επιστρέφει, γεμίζει την κωλοτρυπίδα μου με τον όγκο του… Τα αρχίδια του στηρίζονται στα κωλομάγουλά μου… Δεν υπάρχει καμία δύναμη πάνω στη γη που θα τον απαγορεύσει να χύσει μέσα μου μέχρι την τελευταία σταγόνα… Ο ρυθμός του επιταχύνεται…
«Θέλω να γεμίσω την κωλοτρυπίδα σου…», μου λέει… χωρίς ανάσα…
«Θαυμάσια…», του λέω…
Παραληρώντας από την υπερβολική δόση της έκστασης του νεύω να με δοξάσει προσεγγίζοντάς με, με τον πούτσο του…

