Ετικέτες

… δεν περίμενες να σε σπρώξω στον τοίχο, να ακινητοποιήσω τα πόδια σου με τα πόδια μου, να πιέσω τον πούτσο μου στην κοιλιά σου σαν να σε καρφώνω…

Πολύ γρήγορα όμως συνήλθες από την έκπληξη και το χέρι σου βρέθηκε πάνω στον πούτσο μου, τον άρπαξες (δυνατά, πολύ δυνατά)… Το άλλο σου χέρι έσκαβε τις τρίχες του στήθους μου και προσπαθούσε να συλλάβει (λέμε τώρα) τις ρόγες μου… Ταυτόχρονα, τα χείλια σου πολτοποιούσαν τα χείλια μου και το στόμα σου ρουφούσε την γλώσσα μου…

«Είσαι δικός μου… συνέχισε…», σου ψιθύρισα στο αυτί…

Τα χέρια μου βρέθηκαν στο παντελόνι σου… Σου τράβηξα προς τα κάτω το φερμουάρ… ζζζζιιιιπππππ… Σου κατέβασα το παντελόνι μέχρι τα γόνατα… Γονάτισα…

Σου πήρα πίπα, σ’ έγλειψα… κατασπατάλησες το σπέρμα σου τόσο σύντομα… πάνω στο πρόσωπό μου, μέσα στο στόμα μου… Οι φλέβες του πούτσου σου ήταν διογκωμένες με αίμα καθ’ όλη τη διάρκεια της πίπας και της εκσπερμάτωσης… Ακόμα και όταν ο πούτσος σου χαλάρωσε, συνέχισε να σωριάζεται πάνω στα χείλια μου και να εξαφανίζεται (στο φιλόξενο) στόμα μου… Να εξαφανίζεται και να εμφανίζεται… Να μπαίνει μια μέσα και μια έξω και… ωωωωω… χχχχ… να τον αισθάνομαι να πρήζεται ξανά και να αναβλύζει σπέρμα από την κορυφή του αδιάκοπα… Κι εσύ να με ταξιδεύεις μακριά… μακριά απ’ αυτό τον κόσμο… μακριά από τη γη…

Αντίο όμορφε κόσμε…

Γεια σου νιρβάνα…

Ναι, συνέχισε…

… συνέχισε, είπα…

