Τον φιλώ πάντα πρώτος… ακούγεται τετριμμένο, αλλά είναι αλήθεια… Όποτε τον φιλώ, αισθάνομαι πως τον φιλώ για πρώτη φορά… Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να αισθανθώ έτσι… Σήμερα, για παράδειγμα, που χιονίζει και η διάθεσή μου βρίσκεται στο ζενίθ, θαρρώ πως δοκιμάζω μια νέα εμπειρία φιλιού… Το πρώτο μου φιλί… Κάθε ανάμνησή μου, κάθε φιλί που με συγκίνηση κρατούσα στη σκέψη μου, χάνεται…
Πριν από ένα φιλί, προηγείται ένας χορός… θα μπορούσε να προηγηθεί και το άναμμα ενός τσιγάρου, αλλά θέλω να είμαι περισσότερο ρομαντικός… σήμερα…
«Σου αρέσω;»
«…κι εγώ; Σου αρέσω;»
«Είμαστε έτοιμοι να φιληθούμε;»
Οι ματιές μας χορεύουν και τα χαμόγελα απλώνονται στα πρόσωπά μας… Κλίνουμε τα κεφάλια όπως τα μικρά παιδιά που παίζουν κρυφτό πίσω από τις γωνιές… Η καρδιές μας χτυπούν δυνατά σε δυο στάδια… Πριν και μετά το φιλί…
«Φυσικά και μ’ αρέσεις…»
«Κι εμένα…»
«Θα ήθελα να σε φιλήσω»
«Τι είναι αυτό που σε κρατάει; Προχώρα…»
Θαρρώ πως μιλάμε επίτηδες για να κρύψουμε την ίδια ακριβώς επιθυμία… Την επιθυμία για φιλί… Ποιος θα κάνει όμως το πρώτο βήμα; Πάλι εγώ; Με ποιο τρόπο να γείρω το κεφάλι μου; Μήπως έπρεπε να ξυριστώ πρώτα;
Πλησιάζω το κεφάλι μου κοντά στο κεφάλι του… Τα χείλια μου πάνω στα χείλια του ηλεκτρίζονται… Οι γλώσσες πιέζονται… τα δόντια συγκρούονται… Περπατώ πάνω στα πόδια του… αναδιοργανώνω τον βηματισμό του… Αναρωτιέμαι, αν δεν υπήρχε τοίχος θα πέφταμε κάτω;
Οι ανόητες ερωτήσεις σταματούν… Τον εκτρέφω με το σάλιο μου… Αυτή είναι μια νέα εμπειρία φιλιού… και για τους δυο μας… Πόσο ανοιχτό πρέπει να είναι το στόμα μου; Θα απολαύσει περισσότερο το φιλί αν είμαι επιθετικός;… αν του επιτεθώ με τη γλώσσα μου; Στριφογυρίζουμε στον τοίχο… τη μια ακουμπώ τη πλάτη μου εγώ και την άλλη αυτός… Σε κάθε ενέργειά μου υπάρχει μια δική του αντίδραση… Τα δόντια συγκρούονται ξανά… Οι γλώσσες δοκιμάζουν η μια την άλλη… Τα χείλια απολαμβάνουν…
Τώρα βρίσκομαι εγώ με την πλάτη στον τοίχο… Το πάνω χείλος μου τσούζει μιας και σκόπιμα ξύθηκε από τα δόντια του…
Χαμογελώ…
«Πολύ μου άρεσε αυτό… Θα μπορούσαμε να το επαναλάβουμε σε παρακαλώ;»
Η απάντησή του είναι ένα χαμόγελο… και το πρώτο φιλί δημιουργεί τον διάδοχό του… ένα δεύτερο φιλί…

