Ετικέτες

«Έχω ένα δώρο για σένα…», μου ψιθυρίζει στο αυτί…

Γυρίζω το κεφάλι μου προς τα πίσω… προς το μέρος του… Κοιτώ το πρόσωπό του… μου χαμογελά, αισθησιακά, περιπαικτικά… η γλώσσα του βρέχει τα χείλια του ασυναίσθητα… Το χαμόγελό του διευρύνεται… Η απόλαυση του να τον κοιτάζω ανακατώνεται με την επιθυμία γι’ αυτόν… Ακουμπάει τα χέρια του πάνω στους ώμους μου κι έτσι όπως κάθομαι άνετα στην καρέκλα, οδηγεί το κορμί του πάνω στο δικό μου… Στηρίζεται στα γόνατά μου, πλαισιώνει το πρόσωπό μου με τα χέρια του… Βουρτσίζει τα χείλια του πάνω στο μέτωπό μου, στα μάγουλά μου, στη μύτη μου… τελικά συναντά τα χείλια μου… Τα προκλητικά, υγρά χείλια του πειράζουν τα δικά μου… τρίβονται πάνω τους για λίγα δευτερόλεπτα προτού χωρίσουν… Οι άκρες των γλωσσών μας χορεύουν, τινάζονται, προδίδοντας τις επείγουσες ανάγκες μας… Βλέπω τα χείλια του ανοικτά… μου χαμογελούν… κι εγώ αναστενάζω…

Η γλώσσα του παίρνει ξανά τη θέση της στο στόμα μου, εξερευνά κάθε γωνία του στόματός μου… ακουμπά κάθε δόντι μου ξεχωριστά… Συνεχίζω να αναστενάζω… αυτή η αίσθηση, αυτή η εμπειρία, είναι τόσο μοναδική… Τον λατρεύω… Είναι θαυμάσιος… Με φιλάει για πολλά λεπτά της ώρας, ίσως και για ώρες ολόκληρες… δεν ξέρω… Όσο με φιλάει, του επιτρέπω να μου ανοίξει το πουκάμισο, να τρίψει τις τρίχες μου με τα δάχτυλά του, να τις κατσαρώσει… Διστακτικά, μου βγάζει το πουκάμισο… τοποθετεί όλο το βάρος του πάνω μου, με κρατάει σφικτά στην αγκαλιά του τυλίγοντάς με, με τα χέρια του…

«Έχω ένα δώρο για σένα…», επαναλαμβάνει… «… πρόσεξέ με… απόλαυσέ με…»

Σηκώνεται από τα γόνατά μου… κάνει μερικά βήματα μακριά μου και βγάζει το μπουρνούζι που φορούσε για να καλύψει το κορμί του.. Φοράει ένα σλιπ, σκούρο μπλε… μόνο… Οι ρόγες του στήθους του είναι σκληρές και με κοιτούν… κατάματα… αισθάνομαι να με καρφώνουν… Είναι αρκετά καυλωμένος, δεν μπορώ να το αμφισβητήσω… η στύση του πούτσου του δεν μου αφήνει κανένα περιθώριο… Κάνει μια στροφή γύρω από τον εαυτό του και μου πετάει το μπουρνούζι… Το αρπάζω και το τρίβω στο πρόσωπο μου μυρίζοντας τη μυρωδιά του… Αρχίζω να καυλώνω κι εγώ… Τον κοιτάζω με την άκρη του ματιού μου… Τινάζει τις μπούκλες του προς τα πίσω… Σκεπάζω το κεφάλι μου με το μπουρνούζι του…

«Όχι, όχι… Άλεξ, πρέπει να με κοιτάς…»…

Αφήνω το μπουρνούζι πάνω στην καρέκλα και τον κοιτάζω από μακριά… Θέλω να τον αγγίξω, να τον δοκιμάσω, να πειραματιστώ, να ικανοποιηθώ,… Προετοιμάζομαι να απολαύσω το δώρο μου… ένα δώρο πανάκριβο…

Μου κλείνει το μάτι, πονηρά… Κινεί το κορμί του στον ήχο μιας μουσικής που μόνο αυτός ακούει… Κινεί τα χέρια του με μια κυματοειδή κίνηση… καθαρά ανατολίτικη… Σηκώνεται στα δάχτυλα των ποδιών του… αργά… τρέχει τα χέρια του κατά μήκος του κορμιού του… Τα χέρια του χαϊδεύουν τη περιοχή από τη μέση έως το στήθος του… τους ώμους του… ανακατεύουν τις μπούκλες του… Με πλησιάζει… Τεντώνει το κορμί του ψηλά σαν να προσπαθεί να πιάσει κάτι… Τινάζει τον πούτσο του προς το μέρος μου… Διασκεδάζω με το παιχνίδι των μυών του… Κινεί το κορμί του αργά… ταλαντεύεται πέρα-δώθε… χορεύει στους ήχους της μουσικής της ψυχής του… στους ήχους της μουσικής του κοινού πάθους μας…

Καθώς χορεύει, τον παρατηρώ… Κρατάει τα μάτια του κλειστά και μου φαίνεται πως χάνεται στα συναισθήματά του… Όταν όμως τα ανοίγει… τότε το βλέμμα του καρφώνεται στα μάτια μου… Του αρέσει που βλέπει μέσα στα μάτια μου το πόσο μου αρέσει… ζητά την άδειά μου να τολμήσει να κάνει κι άλλα πράγματα…

Τα χέρια του διασχίζουν το στήθος του… τα δάχτυλά του κατσαρώνουν τις μπούκλες του… τις ξεχτένιστες μπούκλες του… Κινεί αισθησιακά τη μέση του… το κορμί του… Αρχίζει αργά να βγάζει το σλιπ του… να το κατεβάζει… Ο πούτσος του εκτίθεται στα μάτια μου σιγά-σιγά… εκατοστό-εκατοστό… Χαμογελάει καθώς ακούει την αναπνοή μου που γίνεται ολοένα και πιο βαριά… καθώς ακούει τους αναστεναγμούς μου…

Σηκώνει τα χέρια του ψηλά… σαν να θέλει να φτάσει το ταβάνι… τον ουρανό… και αφήνει το σλιπ του να γλιστρήσει χαμηλά στα πόδια του… Εκθέτει τον πούτσο του εντελώς στα μάτια μου… Γυρίζει… κάνει έναν κύκλο γύρω από τον εαυτό του… γυρίζει μια, δυο, τρεις, τέσσερεις φορές… κατόπιν αγκαλιάζει το στομάχι του και σπρώχνει προς τα πάνω τον πούτσο του με τρόπο προκλητικό…

Τα χέρια του γλιστρούν σε ολόκληρο το κορμί του.. τίποτα δεν φαίνεται ικανό να σταματήσει αυτό το ταξίδι τους… Σηκώνεται ψηλά… Πηδάει σαν μπασκετμπολίστας… κινεί το κορμί του με κάθε δυνατό τρόπο… Σκύβει προς το πάτωμα… Οι αντίχειρές του πιάνουν το σλιπ και το πετά προς το μέρος μου… περιπαικτικά… Βαδίζει… βαδίζει σαν μοντέλο και με πλησιάζει… κλείνει την απόσταση μεταξύ μας… σταματάει σ’ ένα σημείο που αν τεντωθώ μπορώ να τον φτάσω… να τον αγγίξω…

«Απόλαυσες το δώρο σου, αγάπη μου;», με ρωτάει…

