Έχω κάτι που θέλω να σου δείξω
Είσαι έτοιμος;
Εντάξει… κλείσε τα μάτια σου…
Τα έκλεισες;
Εντάξει…
Θα κουνήσω την ουρά μου για σένα…
Ναι, καλά άκουσες… Έχω μια ουρά…
Μια ουρά που δεν βρίσκεται πίσω… αλλά μπροστά…
Θα σου δείξω τι μπορώ να κάνω μ’ αυτή…
Για να σου δείξω όμως πρέπει ν’ ανοίξεις τα μάτια σου…
Άνοιξέ τα…
Βλέπεις;
Όχι;
Είσαι σίγουρος;
Για κοίτα καλύτερα…
Εκεί που κοιτάζεις… εκεί… αυτή είναι η ουρά μου…
Εκεί…
Ο πούτσος μου είναι αυτός; Ε, πες τον και πούτσο…
Καλά…
Εντάξει…
Τώρα, θα του τραβήξω μαλακία…
Για σένα…
Σωστά…
Πρόσεξέ με…
Βλέπεις πως κινείται;
Δεν σου θυμίζει ουρά σκύλου που την κουνάει όταν χαίρεται;
Μόνο που εγώ μπορώ να το κουνήσω πιο γρήγορα… τόσο γρήγορα που να τον χάσεις από τα μάτια σου…
Μπορώ να τον κουνήσω από τη μια πλευρά και από την άλλη…
Μπορώ να τον στροβιλίσω… να τον στριφογυρίσω…
Σου αρέσει;
Μπορώ να τον κρύψω κιόλας ανάμεσα στα πόδια μου…
… κι έπειτα να τον αφήσω να ξεπεταχτεί…
… να σηκωθεί ψηλά…
Μπορείς να μείνεις ασυγκίνητος;
Αν σκύψεις, μπορώ να αγγίξω το πηγούνι σου με την άκρη της ουράς μου… ε, του πούτσου μου ήθελα να πω…
Μπορώ να τον γλιστρήσω πάνω στο μέτωπό σου…
Να κάνω γέφυρα τη μύτη σου για να περπατήσει πάνω της…
Μπορώ, αν θέλεις, να τον σύρω πάνω στα χωρισμένα χείλια σου…
… να τον σύρω πάνω στο πηγούνι σου…
… στον λαιμό σου…
Μπορώ να τον σταθμεύσω εκεί…
Ή μπορώ να συνεχίσω… αν θέλεις
Μπορώ να βουρτσίσω τις μπούκλες σου μ’ αυτόν…
Να τον κυλήσω αργά πρώτα πάνω στον ένα ώμο σου και μετά πάνω στον άλλο…
Μπορώ να κάνω μικροσκοπικούς αργούς κύκλους στον αέρα… ακριβώς πάνω από τις ρόγες σου…
Μπορώ να τον πιέσω πάνω τους…
Να χώσω την ρόγα σου μέσα στη σχισμή της ουρήθρας μου…
Μπορώ να χτενίσω τις τρίχες της κοιλιάς σου
… να τον χώσω στον αφαλό σου…
Να τον κυματίσω και να σε πιτσιλίσω με τα υγρά του…
Πολλά πράγματα μπορώ να κάνω με τον πούτσο μου
αλλά εδώ θα σταματήσω…
Μήπως έχεις κάτι να με ρωτήσεις;
Δεν έχεις περιέργεια να τον αισθανθείς;
Αρκείσαι μόνο στο βλέμμα;
Εντάξει…
Καλά…
Είμαι ευτυχής που κερδίζω τη προσοχή σου…
Τι άλλο περίμενες να σου πω;
Θέλεις μήπως να σε μαστιγώσω μ’ αυτόν;
Ναι;
Ξέρεις τι σημάδια θα σου αφήσει;
Κρυφά, ύπουλα σημάδια…
Τύλιξε τα δάχτυλά σου γύρω του…
Πιάσε τον από τη βάση…
Χάρισέ του απαλά χάδια…
Βλέπεις;
Βλέπεις τις αντιδράσεις του;
Τον έχεις κάνει σκληρότερο…
Σταμάτα
Ο πούτσος μου είναι δυνατός… δυνατότερος από ποτέ…
Πως τα καταφέρνω;
Αυτό προσπαθώ να σου διδάξω, αλλά δεν είσαι καλός μαθητής…
Αφαιρείσαι…
Πιάσε τον δυνατά…
σκληρά…
Τράβηξέ με κοντά σου…
Ροκάνισε το πετσάκι μου…
Κάνε μου περιτομή με τα δόντια σου…
Δάγκωσέ μου τη βάλανο…
Σκληρά
Γρήγορα
Εξαγριωμένα
Πεινασμένα
Και τώρα…
γάμησέ με…

