Ετικέτες

Έχω να σου εξομολογηθώ κάτι… Δεν μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό μου όσο κι αν προσπαθώ… Όσο έλειπες, σκεφτόμουν… τι ωραία που τράβηξες έξω από το σλιπ τον πούτσο μου! Τον θαύμασες, τον χάιδεψες, τον φίλησες… Έσυρες την γλώσσα σου κατά μήκος του, μα… όταν έφτασες στη βάλανό μου απομάκρυνες την γλώσσα σου σαν κάτι να την έκαψε… σαν να άγγιξε τη φλόγα ενός κεριού και την έκαψε… Σε ενόχλησε μάλλον το γεγονός πως ήταν καυτός… δεν μπορώ να βρω άλλη εξήγηση… Για να πείσω την γλώσσα σου να επιστρέψει, άφησα μια σταγόνα διάφανου σπέρματος να δροσίσει τη βάλανό μου… ξέρω πόσο σε προσελκύει το σπέρμα μου… Κι εσύ, πήρες τον πούτσο μου στο στόμα μου και ξεκίνησες να τον βασανίζεις… γλυκά… Αν συνέχιζες μ’ αυτόν τον ρυθμό θα έχυνα αμέσως και γι’ αυτό το λόγο σου είπα να επιβραδύνεις… Παράτησες σύξυλο τον πούτσο μου κι έσυρες τα χείλια σου πάνω στο κορμί μου φιλώντας το… Ενώ με φιλούσες, χάιδευες με τόση τρυφερότητα τα αρχίδια μου ζυγίζοντάς τα ταυτόχρονα για να διαπιστώσεις πόσο σπέρμα κρύβουν μέσα τους… Ο σκληρός μου πούτσος στεκόταν όρθιος στοχεύοντας το πρόσωπό σου… Ήταν έτοιμος να εκραγεί και να σε λερώσει παντού… Ευτυχώς που ξέρω να ελέγχω τις λειτουργίες του κορμιού μου… διαφορετικά… Η γλώσσα σου δοκίμασε ξανά τη γεύση του πούτσο μου και σύντομα το κεφάλι του ακούμπησε το πάνω μέρος του λαιμού σου… Η γλώσσα σου τον αγκάλιασε αμέσως… Τα χέρια σου συνέχισαν σκόπιμα να χαϊδεύουν τα αρχίδια μου… Μου είπες πόσο σου αρέσει να χύνω μέσα στο στόμα σου και το ύφος σου ήταν τόσο σοβαρό που ήθελα όσο ποτέ άλλοτε να σου κάνω μια επίδειξη του πόσο εντυπωσιακά ξέρω να χύνω… πόσο ξέφρενα… με πόση ορμή, σαν έφηβος που χύνει για πρώτη φορά… Πάλεψα να βγάλω τον πούτσο μου από το στόμα σου ώστε να χύσω στο πρόσωπό σου, αλλά τα δόντια σου αρνούνται πεισματικά να τον αφήσουν ελεύθερο… Ένας σπασμός του ήταν το καλύτερο σημάδι προειδοποίησης… Παραδόθηκα άνευ όρων χύνοντας μέσα στο στόμα σου… Η εκσπερμάτωση για την οποία είχες δουλέψει, είχες κοπιάσει τόσο πολύ… εμφανίστηκε… Τα χύσια μου εκτοξεύτηκαν ανεξέλεγκτα μέσα σου, βαθειά στον λαιμό σου… Τα δάχτυλά σου, που τρυφερά χάιδευαν τα αρχίδια μου, τώρα με μια πρωτόγνωρη επιθετικότητα τα πίεζαν… προσπαθούσαν να τα στραγγίξουν από το σπέρμα… φανερώνοντας την απληστία σου… την πείνα σου… Μετά την ολοκλήρωση της εκσπερμάτισης, συνέχισες σθεναρά να γλείφεις τον πούτσο μου… μου φάνηκε ότι δεν ήθελες να τον αποχωριστείς, αλλά όπως μου είπες αργότερα, αυτό που περίμενες προτού τον αφήσεις να βγει, ήταν το γεγονός πως περίμενες μήπως και χύσω κι άλλο… Τι δίψα είναι αυτή!

