«Έλα κοντά μου…», του λέω… «… αγάπη μου…»
«… έλα κοντά μου και γίνε η καρδιά μου, η αναπνοή μου, η ζωή μου…
Έλα και γίνε ο μόνιμος σύντροφος της ζωής μου
Έλα και γίνε τα φτερά που θα μας ταξιδέψουν σ’ έναν άλλο κόσμο
σ’ ένα κόσμο που η λέξη ντροπή είναι άγνωστη
σ’ ένα κόσμο που δεν θα επιπλήττει τους ερωτευμένους ανθρώπους…»
«Μείνε μαζί μου…», του λέω… «… αγάπη μου…»
«Μείνε μαζί μου και γίνε ο εραστής μου, ο βιαστής μου, ο επιβήτοράς μου
γάμησέ με το στόμα και τον κώλο, αγόρι-πειρασμέ
οδήγησε τον πούτσο σου μέσα μου
τον πούτσο σου που ποτέ δεν μένει στεγνός, που το σπέρμα πάντα ρέει πάνω του
διευκολύνοντας τη κίνησή του…
Μείνε μαζί μου κι άσε με ν’ ακούω πρώτος
την αναπνοή σου, την καρδιά σου, την ζωή σου
άσε με να αισθάνομαι την πάντα αναστατωμένη γλώσσα σου
την γλώσσα σου που είναι πλασμένη αδιάκοπα να γλείφει το δέρμα μου
και τίποτα πέρα από αυτό να μη τολμά να γλείφει…
Μείνε μαζί μου κι εγώ βάρδος θα γίνω και θα τραγουδώ κραυγάζοντας από την καύλα
από τη σφοδρή επιθυμία που έχεις για μένα και δεν μπορώ να περιφρονήσω…
Μείνε μαζί μου και ξόδεψε όλο το σπέρμα σου χωρίς τύψεις
το κορμί μου το ζητά
η σάρκα μου περιμένει να ξεδιψάσει
η καρδιά μου χτυπάει δυνατά, κινείται σαν περιπλανώμενος ιππότης στην καλύτερη περίπτωση
διασχίζει το στήθος μου, τρεμάμενη, σαν ετοιμοθάνατη
Μείνε μαζί μου, κοίταξέ με στα μάτια κι εγώ θα γίνω μουγκός
σαν τη μικρή γοργόνα που θυσίασε τη φωνή της για να ζήσει τον έρωτα
πάνω στο κορμί σου θα επιπλέω
και θα σε επεξεργάζομαι
ζητώντας σου την άδεια για να αναπνεύσω
… την άδειά σου για να ζω…»

