Ετικέτες

«Οι τρίχες γύρω από τις ρόγες σου είναι τόσο καλά τακτοποιημένες…», μου είπε κι εγώ ενθουσιάστηκα…
«Έχουν φυτρώσει έτσι ώστε να τις αγγίζεις και να ερεθίζεται η ρόγα… Κι εσύ αν δεν τις ξύριζες θα ένιωθες αυτή τη μοναδική αίσθηση… την αντίδραση… είναι συναρπαστικό», του είπα και τον φίλησα στο στόμα…
Τα μάτια του έλαμψαν… Καθώς ρουφούσε γουλιά-γουλιά τη βότκα από το ποτήρι, έγλειφε τα χείλια του και μαζί έγλειφε και το φιλί που του έδωσα…
«Οι περισσότεροι άντρες αισθάνονται παράξενα όταν αναφέρεσαι στις ρόγες τους, σαν να προσβάλεις την ανδροπρέπειά τους ή κάτι τέτοιο…», μου είπε… Έκανε μια μικρή διακοπή για να πιεί βότκα και συνέχισε: «… και δεν είναι μόνο ότι αισθάνονται άσχημα, αλλά δεν σε αφήνουν να παίξεις μαζί τους… Τι άντρες!»… Άδειασα με μια γουλιά τη βότκα από το ποτήρι και τον κοίταξα στα μάτια… «Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα και το ξέρεις… Μπορείς να παίξεις με τις ρόγες μου…», του είπα και άνοιξα ένα-ένα τα κουμπιά του πουκάμισού μου… «… για να δούμε πως μπορείς να τις χειριστείς…», τον προκάλεσα χαμογελώντας και προσπάθησα να ξεκουμπώσω το τελευταίο κουμπί που εμπόδιζε τη πρόσβασή του στο στήθος μου…
Άφησε το ποτήρι με τη βότκα στο τραπεζάκι… «… Στάσου, θέλω εγώ να σου ξεκουμπώσω το κουμπί…», μου είπε…
Τον κοίταξα στα μάτια, γλίστρησα τα χέρια μου προς τα κάτω, μετατόπισα το κορμί μου προς το μέρος του γνωστοποιώντας τη προθυμία μου να αποδεχτώ την επιθυμία του… «… τόλμησε…», του είπα, φιλικά… χαμογελώντας…
Τακτοποίησε τους γιακάδες του πουκάμισού μου, έτρεξε τα δάχτυλά του προς το κουμπί… «Πιστεύω πως θα ‘πρεπε να φιλώ τον λαιμό σου ενώ ξεκουμπώνω το κουμπί, τι λες; Απ’ ότι θυμάμαι σου αρέσει αυτό…», με ρώτησε κι εγώ συνέχισα να χαμογελώ…
«Μόνο αν μ’ αφήσεις να παίζω με τις μπούκλες σου… Υπόσχομαι να μη τις ανακατέψω πάρα πολύ…», του είπα και ήταν η σειρά του να χαμογελάσει και να μου απαντήσει: «Εντάξει…», φιλώντας τη βάση του λαιμού μου… τρυφερά, ενώ τα δάχτυλά του εργάζονταν ήδη για να ξεκουμπώσουν το κουμπί του πουκάμισού μου…
Τα φιλιά του ήταν μια ανάμειξη τρυφερότητας και πάθους… μικρά, κοφτά φιλιά… τοποθετημένα σαν τα σημεία στίξης πάνω στο δέρμα μου… Τα δόντια του απείχαν… όσο μπορούσαν… Εξαιτίας των φιλιών του οι ρόγες του στήθους μου και ο πούτσος μου τεντώθηκαν… Ο πούτσος μου, μάλιστα, ξεκίνησε να παίρνει ύψος, πράγμα που με οδήγησε να τον τακτοποιήσω κατάλληλα μέσα στο εσώρουχό μου… Ένας μικρός αναστεναγμός δραπέτευσε από το στόμα μου τη στιγμή που το νύχι του ακούμπησε πάνω στη δεξιά μου ρόγα… Ήρεμα, άπλωσα τα χέρια μου πάνω στις μπούκλες του και αναστέναξα ξανά… Έχοντας οδηγό τον ήχο της αναπνοής μου ξεκούμπωσε το κουμπί και άφησε τα δάχτυλά του να ζωγραφίσουν κυματιστές γραμμές πάνω στο στομάχι μου… Έτρεξε το βλέμμα του από τον αφαλό έως τον λαιμό και από τη μύτη έως τα μάτια μου… «Είσαι έτοιμος για τη συνέχεια;», με ρώτησε…
«Ναι…», απάντησα… Του απάντησα με το μόνο τρόπο που ξέρω… Θετικά… Ακούμπησα τα χείλια μου πάνω στα δικά του και τον φίλησα… Δοκιμαστικά, η γλώσσα μου χώθηκε μέσα στο στόμα του συναντώντας το εμπόδιο των δοντιών του… Έγλειψα τα χείλια του, δοκίμασα τη γεύση της βότκας που έπινε… Αυτή τη φορά αποπειράθηκε να χώσει αυτός την γλώσσα του μέσα στο στόμα μου. Η γλώσσα του σκόνταψε στα δόντια μου… Τα χείλια του ήταν απαλά, όπως το φρεσκοξυρισμένο δέρμα που τα περιβάλλει… Τον φίλησα προσεκτικά… Έκανα το στόμα του δικό μου… Όταν άνοιξε, επιτέλους, το στόμα του, με την άκρη της γλώσσας μου μέτρησα τα δόντια του…
Τα δάχτυλά του γλίστρησαν πάνω στη πλάτη μου… Ρούφηξα το κάτω χείλος του και έχωσα την γλώσσα μου μέσα στο στόμα του… Όταν την έβγαλα μετά από δυο λεπτά, τον κοίταξα στα μάτια και τον ρώτησα:
«Θέλεις να συνεχίσεις;»
Μου έβγαλε το πουκάμισο φιλώντας το δέρμα του στήθους μου που κάθε φορά αποκαλυπτόταν… Σταμάτησα να αναπνέω καθώς φιλούσε το στήθος μου λειτουργώντας με τον δικό του, ιδιαίτερο, τρόπο… Όποια τρίχα εμπόδιζε την γλώσσα του να με γλείψει, έπεφτε θύμα του σάλιου του… Με τους αντίχειρές του χάιδευε τις ρόγες μου, ταυτόχρονα… Ενώ με έγλειφε, εγώ χάιδευα τις μπούκλες του… Κάποια στιγμή σταμάτησε να με γλείφει και έτρεξε το μάγουλό του πάνω στο στήθος μου… Ακούμπησε το αυτί του στο σημείο της καρδιάς μου… Τα δάχτυλά του έκαναν βόλτες από το στήθος μέχρι τους ώμους μου κάνοντάς με να ανατριχιάσω… Οι ρόγες μου ήταν σκληρές σαν χαλίκια… τόσο σκληρές όσο ο πούτσος μου… Αισθανόμουν τα χείλια του πάνω στο στήθος μου και λαχάνιαζα… Η ζεστή του ανάσα μου έβαζε φωτιές… μικρές φωτιές πάνω στο στήθος μου… παντού… Η αναπνοή μου δεν ήταν καθόλου ήρεμη… καθόλου σταθερή… Το ύφασμα του εσώρουχού μου είχε ήδη υγρανθεί… Απομάκρυνε τα χείλια του μακριά από το στήθος μου… αργά, προσεκτικά… ενώ εγώ προσπαθούσα να επανακτήσω τον έλεγχό μου… Μου χαμογέλασε και με ρώτησε:
«Μήπως ήρθε η σειρά μου να ξεντυθώ;»
Ακούμπησα τα χέρια μου πάνω στο στήθος του και χαμογέλασα…
«Αν δεν μου κάνεις άσχημη κριτική για το πώς γλείφω… ναι, ήρθε…», του απάντησα…
Γέλασε και με φίλησε στο στόμα.

