Ετικέτες

Είσαι ένα άτακτο αγόρι, έτσι δεν είναι; Μπορώ να το καταλάβω από το βλέμμα σου, από τον τρόπο που με κοιτάς, από τον τρόπο που κινείσαι… Το άρωμα των ορμονών που αναδύεται με τον ιδρώτα σου με ενημερώνει για το πόσο καυλωμένος είσαι… για το πόσο άμεσα θέλεις να σε γαμήσω… Το θέλεις; Έτσι δεν είναι… Ναι, μπορώ να το καταλάβω από τον ρυθμό της αναπνοής σου που αλλάζει… Πες μου τι επιθυμείς… Πες μου τις σκέψεις σου… Το ντροπαλό σου ύφος με κάνει να φαίνομαι ανόητος… Μετρώ τους σφυγμούς της καρδιάς σου πιάνοντας τον καρπό του χεριού σου… Είσαι καυλωμένος; Δεν είσαι; Είσαι έτοιμος; Δεν θα σε βλάψω, δεν θα σε πονέσω… Ποτέ… Είσαι ό, τι πιο πολύτιμο έχω… Θα είμαι καλός, τρυφερός… θα αντισταθώ στον πειρασμό… Να! Δες! Δες πόσο ευγενικά σύρω τα δάχτυλά μου πάνω στον λαιμό σου κάνοντας σε να τρέμεις… Τα χείλια σου ανοίγουν στα δυο… Θέλω να τα φιλήσω… να τα δοκιμάσω καλά… Μου αρέσει που αποκρίνεσαι δειλά στα φιλιά μου… Το δέρμα του λαιμού σου είναι εύγευστο από το aftershave που φοράς… και από την αλμύρα του ιδρώτα σου… Οι μπούκλες σου κουβαλάνε τη μυρωδιά του σαμπουάν με τις οποίες τις έλουσες… Το δέρμα σου είναι τόσο απαλό, τόσο βελούδινο… η καλύτερη προσφορά στα δόντια μου…

Ω! Σου αρέσει αυτό, ε; Τα χέρια σου απλώνονται πάνω μου, σιωπηλά λαχανιάζεις καθώς σε δαγκώνω… Μπορώ να δω τον πούτσο σου να μεγαλώνει… σπρώχνει το ύφασμα του σλιπ σου και το περίγραμμά του γίνεται ορατό… Δεν μπορείς να κρύψεις τον ενθουσιασμό σου…

Ο πούτσος σου, μωρό μου είναι σκληρός… Και ευαίσθητος, επίσης… Όμορφος… Τα αρχίδια σου τόσο βαριά και στρογγυλά… Είσαι ένας άντρας, μωρό… προκλητικός… Θέλεις να πιέσω, να τσιμπήσω τις ρόγες σου μεταξύ των δάχτυλών μου; Ναι… το ήξερα… Τα μάτια σου με κοιτάνε σαν να με παρακαλούν… Παλεύουν να με πείσουν… Θέλεις να σου δώσω τόσα πολλά… γιατί να μην το κάνω; Γιατί να σε δυσαρεστήσω;

Το χείλια σου είναι λαχταριστά, προκλητικά, νόστιμα… ναι… Έτσι ανοιχτά όπως τα έχεις, μπορώ να δω την γλώσσα σου να κινείται μέσα στο στόμα σου… Μμμ… Χώνω και τη δική μου γλώσσα μέσα στο στόμα σου… Λατρεύω τον τρόπο που μου την ρουφάς… Την χώνω βαθιά προσπερνώντας τα χείλια σου… Το στόμα σου είναι τόσο καυτό… καθιστάς τον πούτσο μου σκληρό… πολύ σκληρό… και το ξέρεις… Ξέρεις ότι το πρήξιμο και η αύξηση του μεγέθους του πούτσου μου οφείλεται σ’ εσένα… Ανυπομονεί για το άγγιγμά σου…

Ναι, μην ντρέπεσαι… Μπορείς να τον αγγίξεις, να αισθανθείς πόσο μεγάλος και σκληρός είναι… Τα δάχτυλά σου τον αισθάνονται τόσο καλά, ο τρόπος που τον εξερευνάς με ευγένεια… εξερευνάς την άκαμπτη μορφή της ανέγερσής του κάτω από το εσώρουχό μου… Το άγγιγμά σου μωρό μου με τρελαίνει…

Πρέπει να δοκιμάσω το στήθος σου… να αισθανθώ τις σκληρές ρόγες σου με την γλώσσα μου… Θα το ήθελες κι εσύ, έτσι δεν είναι; Ο πεινασμένος μικρός αναστεναγμός σου μου λέει πόσο πρόθυμος είσαι να αισθανθείς το στόμα μου να ρουφάει τις ρόγες σου… πόσο πρόθυμος είσαι να αισθανθείς τα δόντια μου να δαγκώνουν τις σκληρές ρόγες σου… Μωρό μου, το στήθος σου είναι καταπληκτικό… θάβω το πρόσωπό μου πάνω του γλείφοντας και ρουφώντας τη τρυφερή νεανική σου σάρκα και τσιμπώντας τις ρόγες σου…

Το λίκνισμα του κορμιού σου μου φανερώνει την ευχαρίστησή σου… Το κορμί σου είναι έτοιμο για να ικανοποιήσει το πάθος σου… Στοιχηματίζω πως ο πούτσος σου είναι ήδη στητός; Έτσι δεν είναι; Μπορείς να μου τον περιγράψεις;

Ω! Είσαι ένα άτακτο αγόρι, καλά το είχα καταλάβει… Τι προκλητικό που είναι το φούσκωμα του πούτσου σου κάτω από το ύφασμα του εσωρούχου σου; Είναι σκληρός ο πούτσος σου, μωρό μου… Σκληρός και παχουλός σαν καλοαναθρεμμένο βρέφος… Μπορώ να μυρίσω το άρωμα της στύσης του… Θέλω να σου κατεβάσω το εσώρουχο και να γλείψω… να γλείψω αυτό τον γλυκό πούτσο… Θα με αφήσεις να τον γλείψω; Έτσι δεν είναι μωρό μου; Δεν το θέλεις κι εσύ; Δεν θέλεις να αισθανθείς το στόμα μου σε λειτουργία πάνω στον καυτό, τεράστιο πούτσο σου; Σκέφτομαι να σε κάνω να χύσεις γλείφοντάς σε… Ω, ναι… Έτσι μελανό που είναι το κεφάλι του θα αστράφτει όταν χύσεις… Πες μου πως αισθάνεσαι; Πως αισθάνεσαι όταν η γλώσσα μου γλιστράει κατά μήκος του πούτσου σου…

Ναι, οι ορμές μου είναι ασυγκράτητες… Τα πάντα πάνω σου με καυλώνουν… οι αναστεναγμοί και οι ήχοι σου με οδηγούν στα όρια της τρέλας… Απολαμβάνεις τον τρόπο που γλείφω τον τεράστιο πούτσο σου και δεν μπορείς να το κρύψεις… Τα υγρά του λούζουν τα δάχτυλά μου… γλιστρούν πάνω τους…

Ω, ναι… χύνεις… χύνεις για μένα… ναι… σ’ αγαπώ… σ’ αγαπώ… Το κορμί σου τρέμει, τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου αλλοιώνονται… από την προσπάθεια, από την έκσταση… Από το στόμα σου βγαίνει ένα νωθρό «Ο» γεμάτο ευχαρίστηση… Τα μάτια σου κλείνουν, τα βλέφαρά σου σφίγγονται σαν να πονάς… Αυτό που νοιώθεις όμως δεν είναι πόνος… Είναι καύλα…

Έχω ανάγκη να σε αγκαλιάσω, να σε φιλήσω… να σε αισθανθώ… Μπορώ; Μπορώ…

