Ετικέτες

Ναι, βγάλε τον πούτσο μου έξω… για μια βόλτα ρε μωράκι… είναι τόσο έτοιμος… για σένα… Γαμώτο… Τι ωραία αίσθηση είναι αυτή! Να τραβάνε τον πούτσο μου τα χέρια του εραστή μου… Ωωω… Κοίτα πόσο μακρύς γίνεται… Μπορείς να αισθανθείς πως συσπάται και πάλλεται από τον ενθουσιασμό του; Τι μαγικά που κάνουν τα δάχτυλά σου! Εσύ μόνο ξέρεις μωρό μου τι μου κάνεις… Τυλίγεις τα δάχτυλά σου γύρω από τον πούτσο μου μ’ έναν τρόπο τέλειο και με τον αντίχειρά σου τρίβεις το πρησμένο κεφάλι του πούτσου μου λερώνοντάς το με την πρώιμη διάφανη σταγόνα του σπέρματος που εμφανίζεται… Ναι, τράβα τον μαλακία… Τόσο καλά! Τόσο επαγγελματικά! Είσαι τόσο καλός στην μαλακία… είσαι τόσο καλός στο να παίζεις με τον πούτσο μου… Στοιχηματίζω ότι θέλεις να του πάρεις και πίπα, σωστά… Το ανοιχτό σου στόμα προδίδει ξεδιάντροπα τη πείνα σου… Δεν μπορείς να το αρνηθείς… Τα χείλια σου είναι προορισμένα να τον αγκαλιάσουν… Μη με κοιτάς μ’ αυτό το βλέμμα… Ξέρω πολύ καλά τι λέω… Ναι… Πάρε μου πίπα, αφού το θέλεις τόσο πολύ… Θεέ μου… Το στόμα σου είναι τόσο καυτό και υγρό… Τα χείλια σου σφικτά γύρω από τη βάλανο του πούτσου μου… Ξέρεις πόσο όμορφος δείχνεις μ’ έναν πούτσο στο στόμα; Θα μπορούσες να κυκλοφορήσεις κι έξω ώστε να σε θαυμάζουν όλοι… Α! Ρούφηξε τον πιο δυνατά… Αντέχει… Πιο δυνατά… Έτσι… Είσαι ένας άριστος επαγγελματίας στις πίπες… ο καλύτερος… ο καλύτερος εραστής που είχα πάντα… Πόση αγάπη μου δίνεις μωρό μου… αχ, και να ‘ξερες… Που να με γαμήσεις κιόλας… Το θέλεις κι εσύ; Αλήθεια; Σάλιωσε λίγο τον πούτσο σου και χώσε τον μέσα μου… Πριν τον χώσεις, εξέτασε την κωλοτρυπίδα μου… Πως την βρίσκεις; Δεν είναι πανέμορφη; Τόσο έτοιμη και υγρή! Έχεις δει καλύτερη; Έχεις δει άλλη κωλοτρυπίδα να σε ικετεύει να μπεις μέσα της και να την ανακαλύψεις; Ε; Πες την αλήθεια… Πες μου την αλήθεια όπως σου την λέω κι εγώ… Θέλω τον σκληρό πούτσο σου μέσα μου… ναι… Θέλω να γεμίσεις τη σφικτή, στενή κωλοτρυπίδα μου με τον τεράστιο πούτσο σου… ναι… Το γαμήσι μαζί σου είναι μια άλλη εμπειρία, εντελώς διαφορετική… Θέλω, μωρό μου… Θέλω να μου τον δώσεις ολόκληρο χωρίς τσιγγουνιές… Δεν μπορώ να περιμένω άλλο… Θα αναγκαστώ να πάω σαν ζόμπι πάλι στη δουλειά… Άφησε τον πούτσο σου να γλιστρήσει μέσα μου… να καταρρίψει τη στενότητα της κωλοτρυπίδας μου… να χωθεί βαθιά, πολύ βαθιά… Ω, ναι μωρό μου… Αυτό ήθελα… να με γεμίσεις, να τεντώσεις τους μυς της κωλοτρυπίδας μου… Να χώσεις μέσα μου κάθε εκατοστό του πούτσου σου, από το πρώτο μέχρι το τελευταίο… Οι αναστεναγμοί σου με τρελαίνουν, με καυλώνουν κι εμένα… Ο πούτσος σου ταΐζει την πεινασμένη, την αχόρταγη κωλοτρυπίδα μου… Ναι… Πρέπει να βάλω τα πόδια μου στους ώμους σου έτσι ώστε να μπορέσεις να με γαμήσεις βαθύτερα, σκληρότερα…

Ναι, ναι… Για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα να με γαμήσεις τόσο όμορφα… Μπορώ να αισθανθώ τον πούτσο σου να με τρυπάει… τίποτα δεν φαίνεται ικανό να συγκρατήσει την επέλασή του…

Αισθάνομαι τον πούτσο σου να πάλλεται μέσα μου καθώς ο καυτό σπέρμα σου αναβλύζει ξεδιψώντας την κωλοτρυπίδα μου… ΝΑΙ! Ωωωωωω ναιιιιι… Ω, ΝΑΙ… ναι… Όσο αδιάκοπα χύνει τόσο πιο σκληρός γίνεται… Τι θαύμα της φύσης είναι ο πούτσος σου! Κόλαση… ΚΟΛΑΣΗ… Χύνεις ξανά… δεν μπορώ να πιστέψω πόσο αστείρευτος είσαι… Σ’ αγαπώ, μωρό μου για το πάθος σου και για τις ικανότητές σου… Έλα να σε αγκαλιάσω… Μου αρέσει να αισθάνομαι το κορμί σου μετά το γαμήσι… Να αισθάνομαι την υγρασία από τον ιδρώτα… Να το αισθάνομαι να κολλάει από το σπέρμα.. από τις σταλαγματιές που ρέουν ακόμη από την άκρη του πούτσου σου… Απόψε μωρό μου ήσουν καταπληκτικός… Με διασκέδασες όσο τίποτα άλλο… Σ’ ευχαριστώ…

