Κλείσε την τηλεόραση
Σβήσε όλα τα φώτα
Μη μ’ αφήνεις να κάνω τίποτα απόψε, οι δουλειές μπορούν να περιμένουν
Πάρε με από το χέρι και οδήγησέ με, σαν σκυλάκι, στο μπάνιο
Βγάλε μου όλα τα ρούχα, το παντελόνι μου, τη μπλούζα, το σλιπ…
Βάλε με κάτω από τη ντουζιέρα και πλύνε με…
Πλύνε πρώτα το κορμί μου και μετά λούσε τα μαλλιά μου
Σκούπισέ με, μ’ εκείνη την πετσέτα
Οδήγησέ με στην κρεβατοκάμαρα
Ξάπλωσέ με στο κρεβάτι
Κοίταξέ με, με το όλο πάθος και σφοδρή επιθυμία, βλέμμα σου
Φίλησέ με…
… όχι στο στόμα, αλλά από τον λαιμό και κάτω…
Φίλησε όπου συναντήσεις τρίχες…
Φίλησε το στήθος μου
Τις ρόγες μου… κάθε ρόγα χωριστά…
Φίλησε το στομάχι μου
Φίλησε τη κορυφή του εφηβαίου μου
Κάνε μια μικρή διακοπή
Μπες ανάμεσα στα πόδια μου
Απόψε δεν πρέπει να αφήσεις ανικανοποίητο
Απόψε είμαι, αβίαστα, δικός σου

