Σύρομαι πάνω στο κορμί του… γλιστρώ τα χέρια μου και κατακτώ το θερμό δέρμα του που μου παραδίδεται αμαχητί… Με φιλοξενεί στην αγκαλιά του… Η δροσερή σάρκα μου πιέζει τη δική του ζεστή σάρκα, απορροφά τη ζεστασιά του… Τα κορμιά μας ενώνονται… Ψιθυρίζω τρυφερά στο αυτί του… σπρώχνω με τη μουσούδα μου τις λέξεις που μουρμουρίζω έτσι ώστε να μπουν μέσα του και να λειώσουν την καρδιά του… Το χέρι μου χαϊδεύει τις μπούκλες του, διασκεδάζει με την πυκνότητα και την απαλότητά τους… Η μύτη μου εισπνέει την μυρωδιά του σαμπουάν στα μαλλιά του… Το άλλο μου χέρι ταξιδεύει πάνω στο θώρακά του, πειράζει και παίρνει ευχαρίστηση από το γυμνασμένο στήθος και τις σκληρές ρόγες του… Σε απάντηση του αγγίγματός μου, τεντώνει το κορμί του για να συναντήσει περισσότερα χάδια αγάπης που απλόχερα και με σταθερό ρυθμό του δίνω…
Τα χείλια μας αγγίζονται, ενώνονται, αναφλέγονται… θύελλα σάλιων μας βομβαρδίζουν… πλένουν το πάθος μας… Αισθάνομαι τα ίχνη των χεριών του… ελαφριά… πάνω στους ώμους μου… Θάβω τα δάχτυλά μου μέσα στις μπούκλες του και εξερευνώ το στόμα του με την γλώσσα μου… Τα χείλια του επισημαίνουν το περίγραμμα των δικών μου χειλιών… φιλούν την κοιλότητα του λαιμού μου… υγραίνουν το δέρμα μου… τη θερμότητα της σάρκας μου…
Οι ήχοι των αναστεναγμών του με οδηγούν στα όρια… Ο καθαρός, γλυκός ήχος της ανάγκης του με καλεί να τον κάνω δικό μου… Εγκαθιστώ το σώμα μου μέσα στο δικό του… Τα μάτια του μιλούν στα μάτια μου… αφηγούνται την αγάπη, το πάθος… την επιθυμία… όλα… τα πάντα…

