Ετικέτες

Παρακολουθούμε με το μωρό μου το DVD με το χθεσινοβραδινό μας γαμήσι… Μου λέει ότι η ταλάντευση του κορμιού μου είναι μοναδική, όταν στέκομαι στα τέσσερα μπροστά του και με γαμάει… Πραγματικά… Πως τα καταφέρνω έτσι ο πούστης!

Αυτός στηρίζεται στους ώμους του και τα μπούτια του πειράζουν την στρογγυλότητα των κωλομάγουλών μου … Η σπονδυλική μου στήλη κάμπτει ελαφρώς για να απορροφήσει τους κραδασμούς από τη πίεση της λεκάνης του καθώς ο τεράστιος πούτσος του συντρίβει την κωλοτρυπίδα μου που, πάντα, πρόθυμα τον αγκαλιάζει… Τα αρχίδια του αναπηδούν καθώς ταλαντεύονται μεταξύ των ποδιών του…

Οι εικόνες είναι πολύ ερεθιστικές… ο ήχος όμως κάκιστος… Ακουμπώ τα χέρια μου στο πάτωμα για να κρατήσω την ισορροπία μου και μετά βίας μπορώ να ακούσω έναν χαμηλό ευγνώμονα αναστεναγμό από το στόμα του… Ευτυχώς που έχω καλή μνήμη και θυμάμαι τα πάντα… Ο αναστεναγμός αυτός που ακούγεται στο DVD δεν είναι τίποτα άλλο παρά ο ενθαρρυντικός τόνος της φωνής του που με επιβραβεύει για την στάση μου και την υπομονή μου όση ώρα με γαμάει… όση ώρα κινεί, με προσεκτικές κινήσεις σαν να χορεύει, τον πούτσο του μέσα μου…

Παρατηρώ την εικόνα του πούτσου του που εξαφανίζεται ολόκληρος μέσα στην κωλοτρυπίδα μου και στη συνέχεια αναδύεται… καυτός… ντροπαλά ακατέργαστος και λαμπερός από τους χυμούς της κωλοτρυπίδας μου και του σπέρματος… αναδύεται βγάζοντας πολλές κολλώδεις, ιξώδεις, υγρές γραμμές που γεμίζουν το δέρμα μου και μου προσφέρουν μια αδιάλειπτη χαρά… Το μωρό μου είναι τόσο ενθουσιασμένο όσο κι εγώ… Με τα δάχτυλά του κατευθύνει τη κίνηση του σπέρματός του πάνω στο κορμί μου και με μια κίνηση επιτυχίας απλώνει το χέρι του και μου το επιδεικνύει, υγρό, λερωμένο από το σπέρμα… Βλέποντας τα χύσια του αισθάνομαι όλη την έντασή του που προηγήθηκε… Ο πούτσος του ταλαντεύεται πάνω στο άνοιγμα της κωλοτρυπίδας μου και, πραγματικά, λυπάμαι που η θέση της κάμερας ήταν τέτοια που δεν κατάφερε να αποτυπώσει σχεδόν τίποτα από το μεγαλείο της στιγμής… Το σπέρμα του καταλήγει με ορμή μέσα μου… αν ήμουν γυναίκα και είχα μήτρα θα μπορούσα να γονιμοποιήσω… Το σπέρμα του ρέει μέσω της αρτηριακής εθνικού οδού σ’ όλο το σώμα μου…

Όση ώρα παρακολουθώ το γαμήσι μας, με τα ακροδάχτυλά μου πειράζω τον πούτσο μου στρίβοντάς τον για να τον καθησυχάσω… Μα πως μπορεί να γίνεται αυτό; Πως μπορεί ο τεράστιος, παχύς πούτσος του να χώνεται με τόση ευκολία στη μικροσκοπική σχισμή της κωλοτρυπίδας μου; Τα έντονα βογγητά μας με αναγκάζουν να χαμηλώσω την ένταση… Η καύλα με κάνει να μιλώ και να βογκώ ακατάπαυστα… ακατάληπτα… απελευθερωμένα… Η θέση και η στάση του κορμιού μου με βοηθούν να συνεχίσω να εξερευνώ τις αντοχές του δικού μου πούτσο… Τα δάχτυλά μου τον αιχμαλωτίζουν… τον σφίγγουν τόσο πολύ που μπορώ να αισθανθώ κάθε ανώμαλο κόνδυλο… κάθε φλέβα που τον διασχίζει… Με τα νύχια μου σύρω την λεπτή σάρκα που κουκουλώνει την βάλανό μου… Σύρω το δάχτυλό μου κατά μήκος του, τον μετρώ εκατοστό-εκατοστό… Ο οργασμός μου ενεργοποιείται… Ο πούτσος μου γίνεται δύσκαμπτος μέσα στη χούφτα μου… Η βάλανός του πούτσου μου εκτίθεται πλέον και η κάμερα ζουμάρει πάνω της… Η περίμετρός του είναι τόσο μεγάλη που τα δάχτυλά μου δεν μπορούν να την αγκαλιάσουν… Ο πούτσος μου μεγαλώνει… μεγαλώνει πιο πολύ, πιο πολύ για τον εραστή μου… Καθώς γλιστρώ τα δάχτυλά μου πάνω του, ρυθμικά, το σπέρμα μου εκτοξεύεται ανακουφίζοντάς με… Αισθάνομαι τα αρχίδια μου, άδεια, κενά… σαν φτερό καθώς το σπέρμα μου αναβλύζει πάνω στο χέρι μου και στα πόδια του μωρού μου…

Το DVD τελειώνει τρυφερά με το δάχτυλό μου να γεμίζει τα μικρά λακκάκια των μάγουλών του με σπέρμα…

