Ετικέτες

Συγχωνεύω το κορμί μου με το δικό του, τον σπρώχνω, τον πιέζω στη γωνία του καναπέ… Τα χέρια μου διατηρούν τη συνοχή των μπουκλών του χτενίζοντάς τις προς τα πίσω… Τεντώνω τα πόδια μου τυλίγοντας τα δικά του και καταδικάζοντάς τον σε ακινησία… σε περιορισμό… Το δεξί μου πόδι φτάνει μέχρι το πίσω μέρος του καναπέ και γαζώνεται γύρω από ένα μαξιλάρι ώστε να εξασφαλιστεί η ισορροπία μας… Το μαξιλάρι αυτό λειτουργεί σαν φράγμα καθώς πιέζω τον βουβώνα μου πάνω στον βουβώνα του…
Τον φέρνω στα μέτρα μου… Τον καθιστώ ανίκανο να κινηθεί… Η πλάτη του τρίβεται στο κάλυμμα του καναπέ… Ανυψώνω την λεκάνη μου για να ενθαρρύνω μια βαθύτερη διείσδυση του πούτσου μου… για να μπορώ να ελέγξω τον ρυθμό και τη δύναμη των διεισδύσεων μου… Ρίχνω το κορμί μου πάνω του… Το πρόσωπό μου βρίσκεται σε απόσταση λίγων εκατοστών μακριά από το δικό του… Κρατάει τα μάτια του ορθάνοικτα… μπορεί να δει τις συσπάσεις των μυών του προσώπου μου… τις εκφράσεις της σφοδρής επιθυμίας… της ικανοποίησης… της αναμονής… Βυθίζω το πρόσωπό μου και τον φιλώ βαθειά, η γλώσσα του βιαστικά διαπερνά τον κίνδυνο των δοντιών μου και χώνεται μέσα στο στόμα μου…
Μου αρέσει να με κοιτάζει στο πρόσωπο όταν τον γαμάω… Τα μάγουλά μου ξεπλένονται από την ηδονή και ντύνονται σε ροζ χρωματισμούς… Ανοίγω το στόμα μου συχνά σαν να είμαι ψάρι μέσα σε γυάλα… Κάθε φορά που το ανοίγω αφήνω να βγουν μικρές , ήρεμες κραυγές και κοφτές αναπνοές… Η γλώσσα μου όταν δεν βρίσκεται στο στόμα του έχει κάποιες αναλαμπές και φτάνει μέχρι τα μάτια του… Τα γλείφει και βερνικώνει τις κυματιστές του βλεφαρίδες…
Η ανάγκη μου να χύσω οδηγεί στην απώλεια του αυτοέλεγχου μου καθώς ταλαντεύω το κορμί μου …
«… θα χύσω…», του λέω βογκώντας…
«… πάνω στα αρχίδια μου…», μου ζητά…
Ο πούτσος μου κυριεύεται από βίαιους σπασμούς κι έτσι όπως τον βυθίζω -για τελευταία φορά- με πολύ οδυνηρό τρόπο, γεμίζω αρχικά την κωλοτρυπίδα του με μπόλικο πηχτό σπέρμα και το υπόλοιπο που απελευθερώνεται αναβλύζοντας από την άκρη του πούτσου μου το αφήνω να χυθεί πάνω στα αρχίδια του…

