Ετικέτες

«Σου αρέσει ο πούτσος μου;», με ρωτάει το μωρό μου για δέκατη φορά από τη στιγμή που επιστρέψαμε από το πάρτι…
Φυσιολογικά θα έπρεπε να ήμουν κουρασμένος από τα πάρτι που παραβρεθήκαμε τις τελευταίες ώρες, αλλά δεν είμαι… Δέχθηκα εκατοντάδες φιλιά από το στόμα του… χιλιάδες χάδια από τα χέρια του… μια-δυο ώρες κοιμήθηκα στον ώμο του… χορέψαμε… έπαιξα τύμπανο στο στήθος του… μεθύσαμε τόσο πολύ που βλέπαμε τα πάντα γύρω μας θολά… παίξαμε με ξύλινα παιχνίδια… Ξεχάσαμε… αυτός τα μαθήματά του κι εγώ τις εργασίες μου… Ανταλλάξαμε μπροστά σε αγνώστους τα όνειρα και τους φόβους μας, τις ελπίδες και τις επιθυμίες μας… Φιλήσαμε τα ίδια άτομα…
Και τώρα γυμνοί και οι δυο… ξαπλωμένοι ανάσκελα, αγκαλιάζουμε ο ένας τον άλλο πάνω στο χνουδωτό κάλυμμα του κρεβατιού…
«Ω, ναι…», του απαντώ και το στομάχι μου γουργουρίζει από ευχαρίστηση… «… είναι τόσο όμορφος, ροδαλός και καυτός… Μου καίει το χέρι…», του λέω…
«Τον θέλεις μέσα σου, έτσι δεν είναι; Θα σου άρεσε να γεμίζει την κωλοτρυπίδα σου… αυτό δεν σκέφτεσαι;», με ρωτάει…
Τινάζω τον πούτσο του μέσα στη χούφτα μου… Τον κοιτάζω επίμονα στα μάτια και τον ρωτώ…
«Χρειάζεσαι την έγκρισή μου για να με γαμήσεις;»
Από τα μάτια του πετάγονται εκατομμύρια… δισεκατομμύρια ακτίνες φωτός… Είναι έτοιμος να με ρωτήσει αν μου αρέσει ο πούτσος του τουλάχιστον άλλες οκτώ φορές μέσα στα δέκα επόμενα λεπτά… Με κοιτάζει όπως ο αμαρτωλός που ποθεί την άφεση των αμαρτιών του από τον καθολικό παπά… από τον εξομολόγο…
«Είναι τόσο καυτός που φοβάμαι μήπως μου βάλει φωτιά…», μουρμουρίζω και του χαμογελώ… Τα χέρια μου κάνουν μαγικά στον πούτσο του και ελπίζω να πάρει επιτέλους την πρωτοβουλία και να μου τον χώσει μέσα γιατί η συζήτηση περί πούτσου θα κρατήσει για αρκετό χρόνο… «… θα μου άρεσε πολύ να έχω μέσα μου τον πούτσο σου… για ώρες πολλές… για ώρες ατελείωτες…», του λέω…
«Ξέρω ότι σου αρέσει, γλύκα…», μου λέει και η αναπνοή του βγαίνει με δυσκολία… Καλό σημάδι! Είμαι σίγουρος πως είναι καυλωμένος και δεν θα μπορέσει να διαχειριστεί την καύλα του για πολύ χρόνο… Αναπνέει μπροστά στο πρόσωπό μου… Η αναπνοή του μυρίζει έντονα τσιγάρο… τσιγάρο και αλκοόλ… Η μυρωδιά αυτή επιδεινώνει και την δική μου καύλα… «Ξέρεις πως μπορώ να σε γαμάω για ώρες…», μου λέει…
Τι χαρά!
«Μπορείς να ξεκινήσεις… εγώ θα βογκάω και θα μετρώ τις ώρες…», του λέω…
«Ε… περίμενε… δεν ήρθε ακόμα η στιγμή…», μου λέει…
Ξεκινάει άλλος ένας γύρος ανταλλαγής φιλιών…
Συλλέγω τις μπούκλες του που όμως μου φεύγουν από τα χέρια σαν τρεχούμενο νερό…
Τα δάχτυλά του περπατούν πάνω στο κορμί μου… Φιλάει τα μάγουλά μου… τα χείλια μου…
«Λέω να μπω μέσα σου…», μου λέει…
Τα χαρακτηριστικά του προσώπου του έχουν αλλοιωθεί από την καύλα…
Με τρελαίνουν οι μορφασμοί του…
«Δεν μπορώ να περιμένω, μωρό μου…», του λέω…

