Ετικέτες

«Όχι άλλο…», μου λέει γρυλίζοντας και προσπαθεί να μετατοπίσει το κορμί του… Σηκώνω το κεφάλι μου, απλώνω τα χέρια μου… φυλλομετρώ τις μπούκλες του, τις στερεώνω πίσω από τα αυτιά του… Το σάλιο ρέει από τα χείλια μου στο κεφάλι του πούτσου του που λάμπει… Ο πούτσος του είναι καυτός… το αίμα μέσα του βράζει… Η γλώσσα μου για μια φορά ακόμα έκανε θαύματα… Τα σάλια μου ντύνουν όλο το μήκος του πούτσου του… τα δάχτυλά μου γλιστρούν πάνω του καθώς προσπαθώ να τον πιάσω… Άλλη μια ροή σάλιου από την άκρη των χειλιών μου δεν περνάει απαρατήρητη καθώς το στόμα μου παραμένει ανοικτό προσκαλώντας τον τεράστιο πούτσο του μωρού μου ξανά μέσα…
Αισθάνομαι τα μάγουλά και το πηγούνι μου μουδιασμένα… Η γλώσσα μου έχει κουραστεί από την ανηλεή κίνηση κατά μήκος του πούτσου και της περιμέτρου του… Η εικόνα του θολώνει το οπτικό μου πεδίο πάνω που ήμουν έτοιμος να τον χώσω βαθιά… βαθιά μέχρι το πίσω μέρος του λαιμού μου… Τα χέρια του πιέζουν το κεφάλι μου, βουλώνουν τα αυτιά μου, προσπαθούν να με τραβήξουν μακριά από τον πούτσο του… Γίνεται αυτό; Μπορεί να ξεκολλήσει η μέλισσα από το μέλι; Μπορεί να ξεκολλήσει ο πολιτικός από την διαφθορά; Μπορεί να ξεκολλήσει ο χριστιανισμός από τον πλούτο;
Παραμένω γονατισμένος, βγάζω την γλώσσα μου και γλύφω για στερνή φορά… περιποιητικά… τον πούτσο του αν και αισθάνομαι έντονα το δυνατό του χέρι να πιέζει την κορυφή του κεφαλιού μου απομακρύνοντας το στόμα μου από το στόχο… Στο τέλος τα καταφέρνει… Το πρόσωπό μου καρφώνεται πάνω στο μαξιλάρι που τόση ώρα καθόταν το μωρό μου… Τρίβοντας τη μύτη μου στο μαξιλάρι αισθάνομαι τον πούτσο του να εισβάλει μέσα μου… Ώστε αυτός ήταν ο σκοπός του! Ο πούτσος του βυθίζεται μέσα στην κωλοτρυπίδα μου βάζοντάς μου μια φωτιά που μόνο τα χύσια του είναι ικανά να τη σβήσουν… Ελπίζω να μη καθυστερήσει…

