Ετικέτες

Καθόμουν στην άκρη του κρεβατιού
Ο Μιχάλης στεκόταν μπροστά μου
Έσκυψε και φιληθήκαμε, παθιασμένα
Τα χέρια μου τσαλάκωσαν το ύφασμα του πουκάμισού του
που κάλυπταν τους στρογγυλεμένους ώμους του
Τα χέρια του είχαν ένα σκοπό… μια επίτευξη
να σκληρύνουν τον πούτσο μου μέσα στο παντελόνι μου.
Με έσπρωξε ανάσκελα στο κρεβάτι
Τα δάχτυλά του χορεύοντας μπαλέτο ξεκούμπωσαν τα κουμπιά του πουκάμισου μου.
Μου κατέβασε το παντελόνι μέχρι τα γόνατα…
Κοιτώντας προς τα κάτω είδα το πρόσωπο του Μιχάλη να τρίβεται στα πόδια μου.
Τα χέρια του έτριβαν τα μπούτια μου
προσέκρουαν στο περίνεό μου
αγκάλιαζαν σφικτά τον πούτσο μαζί με τα αρχίδια μου
Τον αισθάνθηκα να γλείφει τα μπούτια μου
Τα χείλια του φιλούσαν την πορεία της γλώσσας του
από το δεξί στο αριστερό πόδι
και πίσω πάλι
Τα σαρκώδη χείλια του
η υγρή γλώσσα του που ταξίδευε πάνω-κάτω στον πούτσο μου
η ζεστασιά της ανάσας του ενάντια στο δέρμα μου
τα σάλια του που έσταζαν στα αρχίδια μου
ήταν αρκετοί λόγοι να καυλώσω
Η γλώσσα του συνέχιζε να χρωματίζει τον πούτσο μου
με τα χρώματα της σφοδρής επιθυμίας
με τα χρώματα της ευχαρίστησης που λίγοι άντρες αισθάνονται
ενώ κάποιοι ποτέ…
Η έμπειρη γλώσσα του σαν σπίρτο τριβόταν στο περίνεό μου
προκαλώντας μια φωτιά που διαδίδονταν στα ανοιχτά πόδια μου
Αναρωτιόμουν πόσο μακριά θα πάει…
… πόσο θα συνεχιστεί αυτό
Αναρωτιόμουν πότε και αν θα σταματήσει…
Η γλώσσα του Μιχάλη έντυνε τον πούτσο μου με το ζεστό σάλιο της
και συνέχιζε να τον ζωγραφίζει με ταλέντο από πάνω έως κάτω και αντίστροφα
Αναρωτιόμουν…
… αν ανύψωνα την λεκάνη μου
δεν θα έμπαινε πιο βαθιά μέσα στο στόμα του ο πούτσος μου;

Ακόμα σκέφτομαι αυτή τη στιγμή

