Άγγιξέ με
Γλίστρησε τις απαλές άκρες των δαχτύλων σου πάνω μου
… πάνω στο αγαπημένο σημείο του σώματός μου
Κάνε με να αισθανθώ…
… να αισθανθώ ΑΝΤΡΑΣ
Ο άντρας που θέλεις μέσα σου…
… μέσα σου…
ψυχή τε και σώματι

Χρησιμοποίησε το διαπεραστικό σου βλέμμα…
για ν’ αυξήσεις τους χτύπους της καρδιάς μου…
… για ν’ αυξήσεις τη ταχύτητα του αίματος μέσα στις φλέβες μου.
Κάνε με να καυλώσω…
…ψιθυρίζοντας απλά στο αυτί μου…
… στο λαιμό μου…

Γλώσσα…
Δόντια…
Χείλια…
Κάνε με να πετάξω στον ουρανό

Είμαι δικός σου
Δείξε μου τις ικανότητές σου κι εγώ πιστοποιητικό δεξιοτήτων θα σου εκδώσω…
Δείξε μου τις επιθυμίες σου…
… αυτά που θέλεις.

Τώρα
Μη περιμένεις
Άγγιξέ με… με πάθος… άγγιξέ με…
Δώσε μου όλα όσα θέλω…
Αποφυλάκισε τις ανάγκες μου…
Δεν
Σε
Αφήνω
Να
Φύγεις

Έρχομαι
Σ’ εσένα…
Για σένα
Μέσα σου…
Για πάντα…
Είμαι
Ο
Εραστής
Σου

