… καθώς τοποθετώ εδώ…
… το δεξί μου πόδι…
ανάμεσα στα πόδια σου…
Σε σπρώχνω προς τον τοίχο κουρνιάζοντας στην αγκαλιά σου…
Σε σπρώχνω και συνειδητοποιώ ότι σήμερα δεν έχω γράψει κανένα ύμνο για την αγάπη μας… για σένα, Μιχάλη.
Δανείζομαι τη λάμψη του προσώπου σου…
… για έμπνευση…
Για να γράψω λέξεις που θα σε οδηγήσουν ψηλά… στον ουρανό…
σαν μπαλόνι γεμάτο ήλιο, δεμένο από τη καρδιά μου.
Βλέπεις…
Είμαι τόσο ερωτευμένος… τόσο ερωτευμένος…
Προσπαθώ καθημερινά να χρωματίσω την αγάπη μας με τα κατάλληλα χρώματα
κι όμως…
… η γκάμα των χρωμάτων είναι τόσο φτωχή… χωρίς ποικιλία…
Προσεύχομαι στο Θεό…
Του ζητώ να δημιουργήσει περισσότερα χρώματα…
… για το μπλε του ουρανού…
… για το κίτρινο του ήλιου…
… για το πράσινο της χλόης…
… για το κόκκινο της αγάπης…
Του ζητώ να δημιουργήσει περισσότερα χρώματα…
… πιο πολλά από αυτά του ουράνιου τόξου.
Μετανιώνω…
Σε κοιτώ και διαπιστώνω πως ποτέ δεν θα βρεθούν τα κατάλληλα χρώματα για να χρωματίσω την αγάπη μας…
Σε αγγίζω…
Συγχώρεσε με γι’ αυτό που θα γράψω…
Αισθάνομαι σαν τη Παναγία που αγγίζει με τα μάγουλό της το μάγουλο του Χριστού…
Είμαι ένας νεκρός που θέλει να ανασάνει…
Είμαι ένας μουγκός που θέλει να μιλήσει…
Άγγιξέ με…
Κάνε ένα θαύμα…
Κάνε ένα θαύμα ξανά…
… τώρα που σ’ αγγίζω… τώρα που σε αισθάνομαι…
… τώρα που ξέρω ότι είσαι δικός μου…
Με σεβασμό οι άκρες των δαχτύλων μου περπατάνε πάνω στο τέλειο κορμί σου…
Είμαι ερωτευμένος… Μιχάλη…
Ξέρω πως αυτά που γράφω δεν έχουν κανένα νόημα…
… μα κάθε στιγμή που περνάει… οι λέξεις γεννιούνται μέσα στο μυαλό μου…
Αποσπασματικά…
Γράφω όλα αυτά που δεν μπορώ να σου πω…
… γιατί κάθε φορά που επιχειρώ να το κάνω ένας κόμπος κάθεται στο μυαλό μου…
Ένας κόμπος σαν μπαλάκι του τένις…
Κατευθύνω το χέρι μου πάνω σου…
Πειρασμός…
Ένα πειρασμός είσαι…
Σε αγγίζω…
Εδώ… εδώ… κι εδώ…
Όχι εδώ… εδώ… εκεί… κι εδώ…
Σε αγγίζω…
Σε γλύφω…
Αισθάνομαι πως γλύφω μέλι… μέλι και μαύρη σοκολάτα…
Αισθάνομαι πως δοκιμάζω δροσιά… χυμούς από ένα ερωτικό ανδρικό κορμί…
Τα χέρια μου περιπλανιούνται στο κορμί σου…
… αντικαθιστούν τις λέξεις που δεν μπορώ να σου πω…
… αντικαθιστούν τα μηνύματα της καρδιάς μου…
Σ’ αγαπώ.

