Ετικέτες

Κλείσε τα μάτια σου… βρες μόνος σου, ανακάλυψε τη σημαία του ανδρισμού μου… τον καλομαθημένο μου πούτσο. Ανοίγω το φερμουάρ μου για σένα… άνοιξε τώρα τα μάτια σου… άφησε το βλέμμα σου να συναντηθεί με το δικό μου… Πιάσε τον πούτσο μου, κάνε την πρακτική σου άσκηση.

Με δύναμη… σε φυλακίζω στην αγκαλιά μου… Με την αναπνοή μου γαργαλάω το πίσω μέρος του λαιμού σου. Τα χέρια μου ακολουθούν τις γραμμές του κορμιού σου, ξεπερνούν γρήγορα το εμπόδιο της ζώνης σου, εισχωρούν μέσα στο παντελόνι σου… βιαστικά αγγίζουν το βελούδινο δέρμα σου.
Πες μου, πως αισθάνεσαι; Πως αισθάνεσαι καθώς τα χέρια μου γλιστρούν στα κωλομέρια σου;
Εκτεθειμένος, τρωτός… πιέζεις το κορμί μου με το κορμί σου… μου επιτρέπεις να στηριχτώ πάνω σου, όπως πάντα… Τα γόνατά μου στηρίζω στα πόδια σου, τα χέρια μου φωνάζουν με δύναμη, σαν διαδηλωτές μπροστά από τη Βουλή, θέλουν να σε εξερευνήσουν… Η παλάμη μου κολυμπάει στο στέρνο σου… τα δάχτυλά μου αισθάνονται τους χτύπους της καρδιάς σου. Το άλλο μου χέρι, θαρραλέο, θρασύ, εισβάλει μέσα στο εσώρουχό σου… τα δάχτυλά μου βρίσκουν τον πούτσο και τ’ αρχίδια σου… απολαμβάνουν το βάρος τους… την υπόσχεση που δέχονται…
Τα δάχτυλά μου περικυκλώνουν τον πούτσο σου… τον αγκαλιάζουν… σε υπενθυμίζουν πως είσαι άντρας και είσαι υποχρεωμένος να δείξεις μια τέλεια στύση… μαδάνε απαλά τις τρίχες του εφηβαίου σου…
Πες μου, πως αισθάνεσαι; Τα χέρια μου πάνω σου… ξέρουν πώς να σε αγγίξουν… ξέρω τις ανάγκες σου…
Το δάχτυλο μου γλιστράει μεταξύ του σλιπ σου και της απογυμνωμένης κωλοτρυπίδας σου… Χώνεται μέσα σου… ακολουθεί και δεύτερο δάχτυλο για βοήθεια… και τα δυο γλιστράνε μέσα και έξω… μέσα και έξω… δάχτυλα υγρά… ευωδιαστά… κοιταζόμαστε… χαμογελάμε… αποσύρω τα δάχτυλά μου… τα αφήνω να κυλήσουν στην περιοχή μεταξύ της κοιλιάς σου και του στήθους σου… Τα ερωτόλογα που σου λέω κάνουν πατινάζ στο γυαλιστερό… ξυρισμένο στήθος σου…Σε κάνω Θεό μ’ αυτά τα λόγια…
