Ετικέτες

Καθώς με κοιτάς, η εικόνα μου στέλνει ηλεκτρικά κύματα στη σπονδυλική σου στήλη
Γοητεύεσαι…
Αισθάνεσαι να σε αποπλανώ…
Οι επιθυμίες σου σε σπρώχνουν να βρεθείς στην αγκαλιά μου
και να λειώσεις μέσα στους σπασμούς του άγριου ερωτισμού
δέσμιος των χεριών μου…
Απόψε έχεις μια ακόμη ευκαιρία να ακούσεις τις σκοτεινές φαντασιώσεις μου,
τα ευχάριστα όνειρά μου…
Επίτρεψέ μου να σου τα ψιθυρίσω…
ώστε ν’ ακουστούν σαν κακά νανουρίσματα στα αυτιά σου
Είμαι σίγουρος πως όταν τελειώσω θα έχεις μεταμορφωθεί από Άγιος σ’ έναν παρακμιακό αμαρτωλό
ολόκληρη η ύπαρξή σου θα διψά για μένα… μόνο…
Οι καρδιές μας, εσωτερικοί μουσικοί, θα δώσουν τον ρυθμό
καθώς τα κορμιά μας θα γλιστρήσουν το ένα πάνω στο άλλο
μπερδεύοντας τα άκρα μας
και αναμιγνύοντας τον ιδρώτα μας που κυλάει χλευάζοντας το κρύο…
Τα ρούχα που φορούσαμε δεν είναι πλέον εμπόδιο
Αισθάνομαι ήδη την εύπλαστη σάρκα σου ενάντια στη δική μου
Σου δείχνω το πάθος μου σε κάθε άγριο φιλί μου
Σε μεθάω…
Με αισθάνεσαι;
Τα χέρια μου εξερευνούν όλες τις μυστικές θέσεις του κορμιού σου
επαναφέροντας στη ζωή τον πούτσο σου
Σε θέλω σαν Θεό
Πέφτω πάνω σου σαν μανιασμένη θάλασσα
σαν παραλλαγή ήχου τζαζ και χιπ χοπ μουσικής
Με ψιθύρους σου εξιστορώ τις ερωτοδουλειές που θα κάνω…
Σαν βασιλιά σε βάζω να καθίσεις πάνω μου
κερδίζοντας τη πρόθυμη προσοχή των ματιών σου
Σου ψιθυρίζω ερωτόλογα ενώ σε φιλώ…
Κάθε λέξη μου καταλήγει στο κορμί σου και παραμένει εκεί
σαν να υπάρχει ένα είδος αόρατης περίφραξης
Σε δοκιμάζω
Σε αγγίζω…
Αγαπημένε…
Τα αυτιά σου δεν μπορούν να ανεχθούν άλλες ιστορίες από το στόμα μου
Μου ζητάς να σταματήσω και υπακούω…
Ό, τι ζητήσεις, είμαι αναγκασμένος να κάνω
Δες με σαν έναν πρόθυμο υπάλληλο…
ή καλύτερα σαν εραστή με πεινασμένη σφοδρή επιθυμία και πόθο
Στο σκοτάδι, ικανοποιούμε ο ένας τον άλλο
ακούγοντας τις απελπισμένες φωνές παροχής βοήθειας που βγαίνουν από τα στόματά μας
Οι αναστεναγμοί αντικαθιστούν τις λέξεις
σε ακούω να μιλάς μέσα στο μυαλό μου
«Σ’ αγαπώ…»
«Κι εγώ…»
«Ναι… πάντα θα σ’ αγαπώ…»
«Κι εγώ… Σε θέλω… Πάντα θα σε θέλω…»
Αγκαλιαζόμαστε σφικτά
οι ανάσες μας ακούγονται σαν σονάτες
στην κορυφή της διέγερσης
Ο πούτσος σου σηκώνεται πιο ψηλά και από το Έβερεστ
Τον κρατάω από δεξιά και αριστερά για να μη γύρει…
Τον τραβάω μαλακία ακόμα μια φορά…
Τίποτα όμως δεν σε εμποδίζει να παραμένεις καθισμένος πάνω μου
Ανεξάρτητα από το πόσες φορές θα ανεβοκατεβείς
παραβλέποντας την εξάρτηση σου στον πούτσο μου
θα χύσω την ποσότητα που αγαπάς και θέλεις… στα όρια του ρεαλισμού

