Τρέξε μαζί μου απόψε…
Ακολούθησέ με στη λεωφόρο
Συνάντησέ με στο πάρκο… στη γωνία…
… στη γωνία του μυαλού μου, στη γωνία της καρδιάς μου, στη γωνία της αγκαλιάς μου
Μην ανοίξεις τα μάτια…
Σε παρακαλώ…
Δεν θέλω να δεις με ποιο τρόπο θα αναχωρούμε
Θυμάσαι που πάντα στο έλεγα;
Μπορούμε να πετάξουμε στον αέρα με την δύναμη της αγάπης μας
Μπορούμε να φτάσουμε μακριά… στο φεγγάρι
Φόρεσε το αεράκι στα μαλλιά σου
και βάλε τα αστέρια στα μάτια σου
εκείνα τα πολύτιμα σοκολατένια μάτια
που χρησιμοποιώ κι εγώ για να βλέπω…
Τρέξε μαζί μου απόψε…
Ακολούθησέ με…
Προσποιήσου ότι δεν θα με περάσεις
παρόλο που τρέχεις πιο γρήγορα από εμένα…
Πρέπει να τρέχουμε πλάι-πλάι
γιατί είμαστε δυο εραστές
εσύ κι εγώ…
εγώ ένα όνειρο στα κρύα βράδια
κι εσύ ένα άλλο στις ηλιόλουστες ημέρες…
Πως καταφέρνουμε και συγκλίνουμε;
Τρέξε…
Πέρασε μπροστά μου…
… για να μπορέσουν τα χέρια μου να επισημάνουν το περίγραμμα του κορμιού σου
… για να μελετήσω την κίνηση στον αέρα της κάθε μπούκλας που καλύπτει το πανέμορφο πρόσωπό σου…
… για να μπορέσω να σε κοιτάξω μ’ ένα βλέμμα όπως μόνο εγώ ξέρω…
Είμαι τόσο περήφανος που στέκομαι δίπλα σου
Θα μου άξιζε να ήμουν ένα σκουπίδι για να πατούν τα πόδια σου
και όχι εραστής…
Τρέξε, πιο πολύ…
θα σε προλάβω…
Μη σταματάς… μη με φωνάξεις…
Αν δω το όνομά μου να επιπλέει στον πειρασμό των χειλιών σου, να ξέρεις ότι θα λειώσω…
Πίστεψέ με, ακόμα κι αν αυτό είναι ένα ψέμα…
Έλα να τρέξουμε μέχρι το πρωί…
Να διασχίσουμε δρόμους, γέφυρες…
Και όταν φτάσουμε στο τέρμα
μ’ ένα ευγενικό φιλί θα στολίσω το μέτωπό σου
και θα χωρίσω τα χείλια σου, ανταλλάσοντας την γλώσσα σου με την δική μου γλώσσα
Τρέξε μαζί μου, απόψε…
Ίσως να μην έχουμε την ευκαιρία να τρέξουμε ξανά
Πίστεψέ με…
Ακόμα κι αν αυτό είναι ένα ψέμα.

