Ετικέτες

Βαδίζω στο δωμάτιο, κρυμμένος στο σκοτάδι… Το μωρό μου, ξαπλωμένο, αναπνέει αργά, ομοιόμορφα… Προσπαθώ να διατηρήσω την ηρεμία μου… Ασφαλώς και δεν είναι ένας εύκολος στόχος… Ξαπλώνω στο πλάι του και μεταμορφώνομαι σε μια εμβρυϊκή σφαίρα που τρίβεται στο κορμί του… Ακουμπώ το κεφάλι μου πάνω του και κλείνω τα μάτια μου μ’ έναν σιωπηλό σεβασμό… Τα χέρια μου πέφτουν πάνω του… Οι μυς του σκληραίνουν και υπερασπίζονται το κορμί του από το να φαίνεται ένα παραλυμένο σώμα… Ανοίγω τα μάτια μου και τον κοιτάζω… Το βλέμμα του είναι σκοτεινό, απαιτητικό, ανελέητο…
Ακουμπώ τα χέρια μου στα πλευρά του… Η αναπνοή μου γίνεται ένα μισό-αναφιλητό… Είναι η φυσική αντίδραση ενός σώματος στην επικείμενη ταλαιπωρία… Ξέρω ότι θα υπάρξει οπωσδήποτε πόνος παρέα με την ευχαρίστηση… Ξέρω ότι θα υπάρξει έστω ένα τσούξιμο… Ο εγκέφαλός μου αναμιγνύει τα συναισθήματα και τις σκέψεις σ’ ένα παράνομο κοκτέιλ… Η ανάσα μου αντηχεί σιωπηλά στη κίνηση των χειλιών μου… Το ζώο που κρύβουμε μέσα μας είναι έτοιμο να βγει έξω… Είμαστε έτοιμοι να γίνουμε αρπακτικά και θηράματα… Ο καθένας μας θα επιλέξει τον ρόλο που του ταιριάζει…
Έτσι όπως είμαστε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι, προσέχει την κάθε κίνησή μου… Αγωνίζεται να με βάλει σε μια σωστή θέση… θέλει να μου δείξει πόσο δυνατός είναι πιάνοντας τα χέρια και τα πόδια μου και κάνοντάς τα δικά του… Με πετάει στο κρεβάτι σαν να είμαι το παιχνίδι μιας γάτας… Αναγκάζει τα χέρια μου να βρεθούν πάνω από το κεφάλι μου… Εξετάζει το βλέμμα μου, ερμηνεύει τις επιθυμίες που κρύβονται μέσα μου… Θα με γαμήσει… Θα με πάρει… Θα με χρησιμοποιήσει… Δεν υπάρχει ελπίδα επιστροφής…
Σφίγγει τα χέρια μου με το ένα του χέρι… Με το άλλο του χέρι ξεκουμπώνει τα κουμπιά του πουκάμισού του, κάπως αδέξια, αλλά και αυστηρά… Περιμένω την πρώτη επαφή… την έναρξη του επιχειρησιακού του σχεδίου… Τι βασανιστικό! Η αναμονή είναι χειρότερη από την δράση… Η αναμονή είναι ένα ψυχολογικό βασανιστήριο…
Δαγκώνει το δέρμα των ώμων μου λίγο προτού γλιστρήσει τα χέρια του πάνω στα πόδια μου… Κατεβάζει το παντελόνι του… Όλα τα κάνει μόνος του… Αισθάνομαι το κεφάλι του πούτσου του κοντά στην είσοδο της κωλοτρυπίδας μου, η οποία τόση ώρα περίμενε ανενόχλητη… Κλείνω τα μάτια μου και σφίγγω τα δόντια μου… Ξέρω τι θα επακολουθήσει… Δεν είμαι καθόλου απροετοίμαστος… Σε λίγο μπορώ να αισθανθώ την κίνηση του πούτσου του μ’ έναν ρυθμό εντελώς ελευθερωμένο… Δεν μου δίνει χρόνο να προσαρμοστώ στην περίμετρο του πούτσου του… Με παραβιάζει… Ο πούτσος του συγκρούεται με τον προστάτη μου… Βγάζω έξω ένα αναφιλητό… Με καρφώνει στο κρεβάτι και αρπάζει τα χέρια μου και με τα δυο του χέρια… Δαγκώνω τα σκεπάσματα για να κρύψω τις κραυγές μου μιας και με γαμάει αρκετά σοβαρά… σκληρά… ακατέργαστα… Αισθάνομαι υπέροχα…

Λίγο αργότερα…
Παραμένουμε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι, κουλουριασμένοι… ξεκούραστοι. Αντιμετωπίζω το βλέμμα του… Σπρώχνει τη μουσούδα του στο στήθος μου τακτοποιώντας τις τρίχες μου… Τον φιλώ στο μέτωπο… Κατσαρώνω περισσότερο τις μπούκλες του… Βουρτσίζω τα μάγουλά του… Μουρμουρίζουμε σε μια μυστική γλώσσα… στη γλώσσα των ικανοποιημένων εραστών… Σπρώχνουμε ο ένας του άλλου τη μύτη… Μιλάει στο αυτί μου… Βλέπω τη λάμψη στα μάτια του… Σταματώ τα δάχτυλά μου στους μυς των μπράτσων του…
«Είσαι όμορφος, αγάπη μου…», του λέω και με σφίγγει στην αγκαλιά του… Είναι μια κίνηση… μια προστατευτική κίνηση που περίμενα… μετά απ’ ότι προηγήθηκε…

