Ετικέτες

Σε κοιτάζω από απόσταση… από την απόσταση που προκύπτει όταν η άκρη της μύτης μου ακουμπάει στη δική σου μύτη… Τα μάτια σου λαμπυρίζουν σαν την άμμο κάτω από το φεγγάρι… Κυλώντας τη μύτη μου πάνω στη δική σου, ερχόμαστε πιο κοντά… Τα αστέρια από πάνω μας λάμπουν γιορτάζοντας την αρμονία της ένωσής μας… Αισθάνονται την αγάπη που υπάρχει μεταξύ μας… Είμαι, τώρα, πολύ κοντά σ’ εσένα και βλέπω ένα χαμόγελο στα σαρκώδη χείλια σου… ένα χαμόγελο που με προσκαλεί να σε φιλήσω… Σε παίρνω στην αγκαλιά μου και βυθίζω το βλέμμα μου στα μάτια σου… Αισθάνομαι τη ζεστασιά του κορμιού σου και ακούω τους χτύπους της καρδιάς σου… Φιλιόμαστε… ήρεμα… Βουρτσίζω με τα χείλια μου τα χείλια σου, οι γλώσσες μας χορεύουν παρέα… Φιλιόμαστε βαθειά… με πάθος… Μπορώ να αισθανθώ την καρδιά σου να χτυπά γρηγορότερα… Φέρνω τα χείλια μου στον αυχένα σου και γλιστράω τα δάχτυλά μου κατά μήκος του κορμιού σου… Χωρίζουμε τα στόματά μας, προσωρινά, και κοιτάζουμε ο ένας τον άλλο γνωρίζοντας ότι πρέπει να ενεργήσουμε με τη δύναμη του πάθους μας μέχρι να γιορτάσουμε τις απαιτήσεις των αισθήσεών μας…
Κατεβάζεις το παντελόνι σου… Από κάτω φοράς ένα εκθαμβωτικό λευκό σλιπ… Διακρίνω το πρήξιμο του πούτσου σου… Δεν μπορώ να πάρω τα μάτια μου από πάνω του… Φιλιόμαστε, πάλι, πιο παθιασμένα από πριν… Σε βάζω κάτω, στο κρεβάτι και ακουμπώ τα χέρια μου στο σλιπ σου… Τα μάτια σου με κοιτάζουν έκπληκτα… Βρίσκομαι στην αιχμή της απόλαυσης… Ο πούτσος σου γίνεται ολοένα και πιο σκληρός… Με προσκαλεί να τον πάρω στο χέρια μου… Βάζω μια από τις ρόγες σου στο στόμα μου… ήπια… Τινάζω την γλώσσα μου, περιτυλίγοντας την και ρουφώντας την αργά… Κατόπιν, τα χείλια μου ταξιδεύουν στο κορμί σου φιλώντας κάθε εκατοστό του… με λατρεία… Τα μάτια μας συναντιούνται και πάλι… από το χαμόγελό σου καταλαβαίνω ότι μπορώ να σου βγάλω το σλιπ… Ο πούτσος σου ζωντανεύει από την επιθυμία…
Φέρνω το στόμα μου στο τρίγωνο του εφηβαίου σου και σπρώχνω τις τρίχες σου με τη μουσούδα μου και την γλώσσα μου… Ακουμπώ την γλώσσα μου στη βάλανό σου… Είναι γλυκιά σαν το μέλι… Τα πόδια σου περικυκλώνουν το λαιμό μου φέρνοντας τον πούτσο σου ακόμα πιο κοντά στο στόμα μου… Πίνω, εξετάζω με τη γλώσσα μου και γεμίζω το στόμα μου με τους χυμούς της αγάπης σου, με το πηχτό σπέρμα σου… Η γλώσσα μου περικυκλώνει τον πούτσο σου, χτυπώντας τον απαλά… σταθερά… Η ακαμψία του αυξάνεται… Τα χέρια μου ακουμπούν στο στήθος σου… Σε χαϊδεύω… Τα μάτια σου φλέγονται από την επιθυμία… Σηκώνω το δάχτυλό μου και το τοποθετώ ακριβώς μέσα στην κωλοτρυπίδα σου… Χτυπάω διάνα… Τα χείλια μας συναντιούνται σ’ έναν παροξυσμό της επιθυμίας, της εξέτασης και της βύθισης… Θέλω να εκραγείς μέσα μου… Αισθάνομαι σαν να με χτυπάει ηλεκτρικό ρεύμα… Χαϊδεύω τα μάγουλά σου… Ανατριχιάζω γλείφοντας από την άκρη του πούτσου σου την τελευταία σταγόνα του πάθους…
Εξαντλημένος πέφτεις πάνω μου… Ευτυχώς, το στήθος μου αγγίζει το βάρος του στήθος σου… Τα χείλια μας συναντιούνται ξανά… για ένα ακόμα φιλί… Κοιτάζουμε ο ένας τον άλλο με ευχαρίστηση μετά από τη θαυμάσια ένωσή μας… Φιλιόμαστε ξανά… Μπορώ να δοκιμάσω τη μοναδική γεύση των χειλιών σου… Τα χέρια μου χαϊδεύουν το εσωτερικό των μπουτιών σου που είναι άτριχο… Περπατάς με τα δάχτυλά σου στην κοιλάδα του τριχωτού στήθους μου… Αισθανόμαστε την ανάγκη να αγαπηθούμε περισσότερο… επανειλημμένως… μέχρι το ξημέρωμα…

