Τον κυνηγώ και λίγο πριν φτάσει στο μπάνιο τον πιάνω… Τον κοιτάζω βάζοντας όλη μου την γοητεία… Με κοιτάζει κι αυτός… Έτσι όπως τον κρατώ σφικτά και με τα δυο μου χέρια, διερευνώ το βλέμμα του… Τα μάτια του σφίγγονται από την επιθυμία… Στα δικά μου, από την άλλη, φαίνεται η πείνα μου… Αφήνω τα δάχτυλά μου να μετρήσουν τους σφυγμούς του, που ολοένα αυξάνονται… ίσως από το τρέξιμο… Τα χείλια μου ακολουθούν το πεπρωμένο τους πλησιάζοντας τα δικά του χείλια και αμέσως μετά τη γραμμή του σαγονιού του… Αισθάνομαι την ανάσα του να μου καίει το πρόσωπο… Εισπνέω τη μυρωδιά του… Προσπαθώ να παραμείνω συγκεντρωμένος, κοιτάζοντάς τον στα μάτια… Σταματώ να αναπνέω… Ο μόνος ήχος που ακούγεται στο σκοτάδι του διαδρόμου είναι ο ήχος της δικής του αναπνοής…
«Θέλω να ξέρεις πως δεν θέλω τίποτα που δεν θέλεις εσύ…», του λέω… και αμέσως μετά βυθίζω τα δόντια μου στο αξύριστο δέρμα του λαιμού του… Ένας αναστεναγμός λαχανιάζει μέχρι να δραπετεύσει από τα χείλια του… Σηκώνει το πηγούνι του, εκθέτοντας τον λαιμό του στις διαθέσεις μου… Η αναπνοή του κόβεται, έκπληκτος βογκάει… Μέσα στο σκοτάδι τον σπρώχνω στον τοίχο… Τον δαγκώνω… Θέλω να του δείξω όχι μόνο την πείνα μου, αλλά και πόσο εξαρτημένος είμαι εγώ και η ζωή μου από αυτόν…
Η καρδιά μου ανθίζει μέσα στο στήθος μου… Η θερμοκρασία του κορμιού μου ανεβαίνει… από τα δάχτυλα των ποδιών μου, μέχρι το κεφάλι μου… Συγκεντρώνω την προσοχή μου στα ευαίσθητα χείλια του… Τα μάτια του λάμπουν, και ένα γοητευτικό χαμόγελο εμφανίζεται στο πρόσωπό του… Τα χαρακτηριστικά του σχεδόν διαστρεβλώνονται απ’ αυτό το χαμόγελο…
Κρατώ το κεφάλι του και με τα δυο μου χέρια για ένα ακόμα δευτερόλεπτο… Και όταν το αφήνω μια νέα φωτιά κάνει τα μάτια του να λάμπουν…
Ναι, είχε αλλάξει γνώμη…

