Ετικέτες

«Έλα εδώ…», μου λέει και με τραβάει από το χέρι… Πέφτω στην αγκαλιά του και τα χέρια του καταλήγουν στο πρόσωπό μου… και στη συνέχεια στα μάτια μου εμποδίζοντάς μου την θέα… Μου βγάζει την μπλούζα σηκώνοντας τα χέρια μου ψηλά και με αφήνει μόνο με το παντελόνι… Χαμογελάω… αμήχανα… φιλώντας τα ξυρισμένα μάγουλά του… Τα χέρια του διασχίζουν το κορμί μου και με καρφώνουν με την πλάτη στο κρεβάτι… Έρχεται από πάνω μου…
«Ξέρεις πόσο όμορφος είσαι;», με ρωτάει… ψιθυρίζει στο αυτί μου… Η καυτή αναπνοή του έρχεται αντιμέτωπη με τον λαιμό μου… Με τίποτα δεν μπορώ να αποφύγω το βλέμμα του…
«Κι εσύ είσαι πανέμορφος… Και τι εντυπωσιακό φούσκωμα είναι αυτό μπροστά στο παντελόνι σου… Μπορώ να το αγγίξω;… Μπορώ;», του λέω…
Πιέζω το πρόσωπό μου στο στήθος του… Σύντομα τα χέρια του πιάνουν δουλειά… Σπρώχνουν το παντελόνι μου προς τα κάτω εκθέτοντας το σλιπ μου… Το βάρος των αρχιδιών μου καταλήγει στα χέρια του… Ο πούτσος μου αυξάνεται και σηκώνεται ψηλά… Γλιστρώ το στόμα μου πάνω του και συναντώ σημεία που μέχρι εκείνη τη στιγμή μόνο τα μάτια μου μπορούσαν να πλησιάσουν… Το στόμα του ανοίγει για να δεχθούν την γλώσσα μου… Το κορμί μου παράγει μια υπερβολική για την εποχή ποσότητα ιδρώτα…
Τα χέρια μου βγάζουν το παντελόνι και το μπόξερ του με μια μόνο κίνηση… Τα δάχτυλά μου τρίβουν τον πούτσο του και αισθάνονται όχι μόνο τη σκληρότητά του, αλλά και την υγρασία του… Οι αναστεναγμοί μας αναπαραγάγουν το πάθος μας… Σκουπίζω τον ιδρώτα μου στις μπούκλες του… Παρασύρομαι από το κύμα της σφοδρής επιθυμίας και τον καβαλάω… Ανοίγω πρόθυμα τα πόδια μου για να βυθίσω στην κωλοτρυπίδα μου τον πούτσο του… στον σκληρό, πάντα, πούτσο του…
Πρώτη η βάλανός του ρίχνεται μέσα μου… Τα αρχίδια του αναπηδούν… Ανοίγω τα μάτια μου για να τον βλέπω καλύτερα… Ανοίγει τα μάτια του πιο πολύ από εμένα… περισσότερο… Αισθάνομαι τα χέρια του πάνω στο κορμί μου… Ο πούτσος του χάνεται στην ευχαρίστηση που μόνο η κωλοτρυπίδα μου μπορεί να του προσφέρει… Προχωρά ακλόνητα μέσα μου, σαν να είναι η πρώτη του φορά…
Η καυτή αναπνοή του συνεχίζει να με ζεσταίνει και να δημιουργεί περισσότερο ιδρώτα στο πρόσωπό μου… Ο παχύς πούτσος του κινείται ολόκληρος μέσα μου… Μένω με το στόμα ανοικτό, αλλά κανένας ήχος δεν βγαίνει… Στη συνέχεια όμως τον ικετεύω, τον παρακαλώ να χώσει πιο βαθειά τον πούτσο του μέσα μου, μέσα στη σφικτή κωλοτρυπίδα μου και να με γαμήσει, να με γαμήσει σκληρά…
Κλίνω προς το μέρος του… το στήθος μου πέφτει πάνω στο στήθος του, δοκιμάζω την απαλότητά του… Ο πούτσος του προσπαθεί να με κερδίσει, αλλά η κωλοτρυπίδα μου επιμένει να είναι τόσο σφικτή, ασυνήθιστα σφικτή… Μου ζητά να χαλαρώσω… Σκουπίζει με το μικρό του δάχτυλο ένα δάκρυ που κυλάει από την άκρη του ματιού μου… ζω μια στιγμή που πάντα ποθούσα να ζήσω…
Ο πούτσος του γεμίζει την κωλοτρυπίδα μου… την γεμίζει μέχρι επάνω… Προσπαθώ να επικεντρωθώ στο συναίσθημα και όχι την εικόνα, αλλά δεν μπορώ… Δειλές κραυγές προτού βγουν από το στόμα μου συντρίβονται… χυμοί ρέουν πάνω μου… Τον τραβάω από τα μαλλιά και τον συντρίβω στο στήθος μου…
«Σε παρακαλώ… χύσε…», του ζητώ με πολλά αναφιλητά κρυμμένα στο βάθος της φωνής μου… Τον ικετεύω, αλλά από μέσα μου δεν θέλω με τίποτα να τελειώσει το γαμήσι αυτό… Τον βλέπω να βγάζει τον πούτσο του από μέσα μου και να τον τραβάει μαλακία… Ένας καυτός λευκός πυροβολισμός σπέρματος καταλήγει πάνω στο κορμί μου, καλύπτοντας το στήθος μου… το πρόσωπό μου… Ο πούτσος του χύνει ασταμάτητα μέχρι την παρακμή της στύσης… αφήνοντας πάνω μου όλο το σπέρμα του…
Θέλω να το κάνουμε ξανά…

