Στέκεσαι μπροστά μου
φρεσκοπλυμένος… μόλις έχεις βγει από το ντους
Κάποια από τα σταγονίδια του νερού μένουν στάσιμα
κάποια γλιστρούν πάνω στο δέρμα σου
κάποια άλλα στάζουν στο πάτωμα…
Όπως είναι φυσικό κερδίζεις αμέσως το βλέμμα μου
Γοητεύομαι…
Δεν μπορώ ούτε λεπτό να πάρω τα μάτια μου από πάνω σου
Τελικά, τα βλέμματά μας συναντιούνται
Σου χαμογελώ… γλυκά και τρυφερά
Απλώνεις το χέρι σου στο μάγουλό μου
και με τραβάς, με φέρνεις πιο κοντά σ’ εσένα…
… πιο κοντά στον πούτσο σου, που στέκεται όρθιος… τόσο σκληρά…
Μια σταγόνα νερού στηρίζεται στην άκρη της βαλάνου σου
περιμένει…
περιμένει την γλώσσα μου να την εξαφανίσει γλείφοντάς την
Τα μάτια μου κλείνουν από το πάθος
Αισθάνομαι με όλο μου το είναι τον θησαυρό, το μήκος του πούτσου σου
Ω! Τόσο αργά η γλώσσα μου κινείται μπρος-πίσω
αφήνοντας σάλια γύρω από τη βάση του…
Το δέρμα του είναι τόσο απαλό, όμως είναι τόσο σκληρός…
σκληρός και τεράστιος
Αισθάνομαι να ανατριχιάζεις…
Το στόμα μου εσωκλείει το κεφάλι του πούτσου σου
τα χείλια μου κινούνται
τυλίγοντάς τον
Τα δυνατά χέρια σου, τα δικά σου χέρια, πιάνουν το κεφάλι μου
Απολαμβάνεις την απλή πέρα-δώθε κίνηση της γλώσσας μου
Τα χέρια μου παραμένουν ακίνητα στα πλευρά μου
Ποθώ… έχω ανάγκη να σε αγγίξω… αλλά όχι…
Τώρα κάνω τα πάντα για σένα, για την ευχαρίστησή σου…
μόνο με το στόμα μου… με την γλώσσα μου και τα χείλια μου…
Τα χείλια μου πειράζουν, βασανίζουν τη σάρκα σου
την ακονίζουν φέρνοντάς σε πιο κοντά στη γλυκιά απελευθέρωση…
Κινούμαι γρήγορα, δοκιμάζοντας ολόκληρο τον πούτσο σου
Τον ρουφάω, επιστρέφοντας πάντα στην άκρη…
Το βλέμμα μου ανατρέχει στα μάτια μου
Σ’ αφήνω να δεις την ανάγκη μου…
Η πρώτη σταγόνα σπέρματος βγαίνει από τη σχισμή της ουρήθρας σου
Έχει τη γνωστή, αλμυρή γεύση… όπως πάντα…
Καταπίνω… Τα χείλια μου συνεχίζουν να κινούνται
ενώ εσύ γεμίζεις με σπέρμα το στόμα μου…
Ο πούτσος σου πάλλεται…
Χύνει λούζοντας την γλώσσα μου
Αρμέγω την κάθε σταγόνα
Καθαρίζω τον πούτσο σου
και μετά… χαμογελώ…
Αφήνω ένα φιλί ακριβώς στην άκρη…
ένα φιλί, προσφορά αγάπης…

