Μωρό μου…
Θεέ της αγάπης…
Γονατίζω μπροστά σου για να σου κάνω μια ταπεινή προσφορά…
Σου προσφέρω τα μαλλιά μου για να μπορέσεις να τα χτενίσεις με τα χέρια σου
Σου προσφέρω τα μάτια μου για να μπορέσεις να δεις μέσα τους το πάθος μου
Σου προσφέρω τα χείλια μου, τα οποία είναι εκπαιδευμένα να δίνουν καυτά φιλιά οπουδήποτε και όποτε θέλεις…
Σου προσφέρω τη γλώσσα μου για να ελέγχεις κάθε κίνησή της και να την καθυστερείς στα σημεία του κορμιού σου που σ’ ευχαριστούν…
Σου προσφέρω τα αυτιά μου που ακούνε την αναπνοή σου όταν γίνεται γρήγορη και τις κραυγές της έκστασης που με την έντασή τους με εμπνέουν…
Σου προσφέρω τα χέρια μου, τα οποία μπορούν να σε χαϊδεύουν τρυφερά ή βίαια όταν εσύ το αποφασίσεις…
Σου προσφέρω το δέρμα μου, για να λάβω με τη σειρά μου το άγγιγμά σου…
Σου προσφέρω το κορμί μου, με τα επιδέξια χέρια και τον ετοιμοπόλεμο πούτσο που μένει πάντα όρθιος μέχρι την ευλογημένη ολοκλήρωση
Σου προσφέρω το πάθος μου που καίει… που ζεματίζει τα σωθικά μου…
Σου προσφέρω μια λατρεία που ίσως να μη γνώριζες ποτέ πως υπάρχει
Σου προσφέρω τις λέξεις μου, που πρέπει να τελειώνουν γρήγορα, γιατί είναι καιρός να περάσουμε στη πράξη…

