Ετικέτες

Σάρκα στη σάρκα… Η αναπνοή μου στο δέρμα του… Αργά γλιστρώ τα χέρια μου πάνω στο στήθος του… πάνω στη κοιλιά του… πάνω στον… πάνω στον…
Το ζωικό ένστικτό μου με καθοδηγεί… Ξυρίζω τη σάρκα του με τη δική μου… Τα δάχτυλά του σκάβουν το δέρμα της πλάτης μου… το ξεφλουδίζουν… Ξέρω ότι από στιγμή σε στιγμή θ’ αρχίσει να κυλάει πάνω μου και αίμα, κάνοντας παρέα στον ιδρώτα μου… Προβάλλει λίγη αντίσταση, παίζοντας μαζί μου, όπως πάντα… Τα συνηθίζουν κάτι τέτοια οι εραστές… ή καλύτερα οι άνθρωποι… Εγώ όμως είμαι ένα ζώο… γι’ απόψε… Το χέρι μου πηγαίνει γρήγορα στα πόδια του, αρπάζω τα μπούτια του… λυσσασμένα… Ένας αναστεναγμός στην αρχή κι ένα βογγητό στη συνέχεια σχίζουν το στόμα του… Τον φιλώ… Παθιασμένα…
Τα δάχτυλά του συνεχίζουν να διακοσμούν το δέρμα της πλάτης μου με χαρακιές έως ότου τα αρπάξω και τα καρφώσω πάνω από το κεφάλι του… Τεντώνει το κορμί του… Η κοιλιά του ακουμπά στη δική μου κοιλιά… Ο πούτσος μου ποτίζει με υγρασία το μπούτι του…
«Πάρε με…», ψιθυρίζει…
Τον γαμάω με τόση όρεξη, σαν να είναι πρώτη φορά… σαν να μην έχω γαμήσει ποτέ άντρα… Αισθάνομαι το σώμα του κάτω από το δικό μου… αισθάνομαι την ένταση του οργασμού του… την έκσταση που τον σπρώχνει να αναστενάζει και ταυτόχρονα να λέει το όνομά μου…
Ολόκληρο το κορμί του τρέμει… συσπάται… Οι μπούκλες του είναι μπλεγμένες στα δάχτυλά μου… Τα γόνατά του γύρω από τη μέση μου…
Οι κραυγές του σχίζουν τον αέρα που αναπνέουμε… Πέφτω πάνω του ανασαίνοντας βαριά… πολύ βαριά… Κρατώ το κεφάλι του, ανακατεύω τις μπούκλες του τρέχοντας τα δάχτυλά μου ανάμεσά τους… Η καρδιά του χτυπάει με ξέφρενους ρυθμούς στο αυτί μου… ο ήχος της ανάσας του είναι ένας τρυφερός ψίθυρος…
Κινούμαι στα υγρά σεντόνια, δίπλα του… Το χέρι μου γλιστράει στο κεφάλι του φέρνοντάς το πιο κοντά μου… Στηρίζω το κεφάλι του στο στήθος μου… Η καρδιά του επανέρχεται στους φυσιολογικούς χτύπους της… Τον φιλώ και του λέω πόσο τον αγαπώ… Τον καληνυχτίζω όπως πριν λίγο καληνύχτισα τον γιο μας…
Με καληνυχτίζει κι αυτός… φιλάει το στήθος μου και κλείνει τα μάτια του…

