Ετικέτες

Τα χείλια του αγγίξουν το μπούτι μου και το βλέμμα του ανατρέχει στο πρόσωπό μου…
«Αλέξανδρε; Ξύπνησες; Σου έχω μια έκπληξη… Ξύπνα, εραστή… Ο πούτσος μου είναι έτοιμος να σου δώσει κάτι που θα στερηθείς για όσες ώρες θα είσαι στη δουλειά…», μου λέει…
Τεντώνομαι και χαϊδεύω το κορμί μου…
«Άφησέ με να κοιμηθώ λίγο ακόμα… Αργότερα…», του λέω…
Αρνούμαι ν’ ανοίξω τα μάτια μου, αλλά κυλώ το κορμί μου πλησιάζοντας το δικό του… Χρησιμοποιώ την αίσθηση της όσφρησης για να καταλάβω που βρίσκεται ο πούτσος του. Ανοίγω το στόμα μου και προσπαθώ να τυλίξω με τα χείλια μου τον δύσκαμπτο πούτσο του… Όσο ακόρεστος είναι αυτός, τόσο αυθάδης είμαι εγώ… Προσπαθώ να χαϊδέψω τον πούτσο του με την άκρη της γλώσσας μου…
«Θα σου πρότεινα ν’ ανοίξεις τα μάτια σου για να ξέρεις τι κάνεις…», μου λέει…
Κρατώ τα μάτια μου κλειστά για τα επόμενα δυο έως τρία λεπτά… ακριβώς το χρόνο που χρειάζομαι για να δείξω πόσο ανυπάκουος είμαι στα θέλω του…
Με φιλάει στη κορυφή του κεφαλιού… Τα χέρια του αφήνουν χάδια στο στήθος μου… Μου τσιμπάει τις ρόγες… Αφήνω έναν απαλό αναστεναγμό… Χαμογελώ…
Αναποδογυρίζω το κορμί μου στο κρεβάτι και φέρνω το κεφάλι μου ακριβώς πάνω στη λεκάνη του… Τινάζω την γλώσσα μου πάνω στον πούτσο του και βλέπω το κορμί του να αναπηδά… Μαγεύομαι από αυτή την αντίδρασή του… Τα χέρια του πιάνουν τον κώλο μου…
Συνεχίζω να γλείφω τη διέγερση του πούτσου του και να τον θηλάζω… Τα επιδέξια δάχτυλά του γλιστρούν μέσα και έξω από την κωλοτρυπίδα μου… Τον προετοιμάζω και με προετοιμάζει… Μπορώ ήδη να διαπιστώσω την ετοιμότητα του πούτσου του… Τον βγάζω από μέσα μου και το στόμα μου, ξαφνικά, ερημώνει… Η ίδια ερημιά εμφανίζεται και στην κωλοτρυπίδα μου… Όχι για πολύ… Πιάνει τον πούτσο του με το ένα χέρι και ολοκληρώνει τη προσπάθεια της αποπλάνησής μου… Παίρνω βαθιές αναπνοές… Αισθάνομαι τα χέρια του πάνω μου, να γλιστρούν στα πόδια μου… Αμπαρώνει τον πούτσο του μέσα μου… Ο ρυθμός του αυξάνεται σε κάθε ώθηση… Στερεώνει τον πούτσο του σαν πρωτομάστορας… Αισθάνομαι δέος και ρίγος… Ενδίδω… ενδίδω στα αποτελέσματα του οργασμού του… Ο πούτσος του εκρήγνυται μέσα στην κωλοτρυπίδα μου…
«Θέλεις λίγα χύσια και στο στόμα;», με ρωτάει…
«Μμμ…», αναστενάζω…
«Πες μου γρήγορα… γιατί θα στερέψουν…», μου λέει…
Η αλμυρή γλυκύτητα του σπέρματός του έρχεται αμέσως στα χείλια μου… Δοκιμάζω… Τον κοιτάζω στα μάτια και χαμογελάω… Ένα διαρκές γοητευτικό χαμόγελο φωτίζει το πρόσωπό του… Αυτή την εικόνα, την εικόνα του χαμόγελού του, μαζί με το σπέρμα του, είμαι υποχρεωμένος να κρατήσω στο οκτάωρο της δουλειάς.

