Χθες βράδυ ήσουν και πάλι μαζί μου
κοντά μου… τόσο κοντά, που μπορούσα να αισθανθώ τη ζεστασιά του κορμιού σου
Ήσυχα ξάπλωσες δίπλα μου, με τις επιθυμίες σου να αυξάνονται
Τα ακροδάχτυλά σου επισήμαναν απαλά τη μορφή μου
Το χάδι σου ήταν τόσο τρυφερό και ευγενικό… χαλάρωσα αμέσως
Στήριξα όλο μου το είναι στην αγκαλιά σου
Εγκατέστησα το κορμί μου στο δικό σου
Θα μπορούσε να είχε γίνει κάτι διαφορετικό;
Τα κορμιά μας είναι σαν δυο κομμάτια πάζλ που το καθένα ψάχνει την κατάλληλη θέση…
Το κορμί σου ήταν τόσο καυτό…
Ορκίζομαι ότι αισθάνθηκα την αναπνοή σου να επιταχύνεται
καθώς τα χέρια σου με διάθεση εξερευνητή σκέπασαν το στήθος μου
καθώς τα δάχτυλά σου κύλησαν πάνω στις ρόγες μου
χαϊδεύοντάς τις έως ότου σκληρύνουν…
Τα χείλια σου βρέθηκαν στο λαιμό μου αφήνοντας μικρά ίχνη από φιλιά
Η φωνή σου… λέξεις ψιθυριστές… ξεσήκωσαν τις δικές μου επιθυμίες
Κάθε συλλαβή σου σήκωνε πιο ψηλά τον πούτσο μου…
Γύρισα και πήρες το πρόσωπό μου στα χέρια σου
Φίλησες σκληρά και παθιασμένα το στόμα μου…
Έλαβες τον πούτσο μου στο χέρι σου και ξεκίνησες να τον τραβάς μαλακία
Σε κάθε κίνησή σου ο πούτσος μου σκλήραινε ως απάντηση
μέχρι που φάνηκε μια πρόωρη σταγόνα σπέρματος στην άκρη του
Δεν θα μπορούσα να αντισταθώ στο να την βουρτσίσεις με την άκρη του δάχτυλού σου και να δοκιμάσεις τη γεύση της…
Αμέσως μόλις το δάχτυλό σου βρέθηκε στα χείλια σου, το χρώμα τους άλλαξε…
Χωρίστηκαν ελαφρά… μάλλον από την ανάγκη…
Σε φίλησα με πάθος στο στόμα… πάλι…
Αυτή τη φορά έσπρωξα τη γλώσσα μου μέσα σου, ψάχνοντας βαθειά το στόμα σου…
Χωρίς να με σταματήσεις, μ’ έφερες πιο κοντά σου
κρατώντας με σφικτά
Αναστέναξα και ανατρίχιασα…
Το χέρι σου χώρισε τα πόδια μου και πείραξε τα αρχίδια μου
Θαύμασες την υγρασία που συνέλεξαν τα δάχτυλά σου…
Αμέσως διαπέρασες την κωλοτρυπίδα μου…
«Σ’ έχω ανάγκη… ΤΩΡΑ…», φώναξα…
Δεν σταμάτησες να πειράζεις την υγρή κωλοτρυπίδα μου
Μάλιστα… προσπαθούσες να βάλεις όσο το δυνατό περισσότερα από τα δάχτυλά σου μέσα μου…
Με μια γρήγορη κίνηση τεμάχισες τα κωλομέρια μου
Μη δίνοντας σημασία στις κραυγές μου συνέχισες να σπρώχνεις…
Το κορμί μου αποκρίθηκε αμέσως και τα βογγητά μου έβγαιναν σε αρμονία με τον ρυθμό σου…
Ο ρυθμός σου επιταχύνθηκε…
Αναστέναξα απελευθερώνοντας το οργισμένο πνεύμα που εγκαταστάθηκε μέσα μου
Σε ικέτευσα να με γεμίσεις με το σπέρμα σου…
Κι αυτό ακριβώς έκανες…
… χθες το βράδυ που ήσουν μαζί μου

