Τα λαμπερά από τον ιδρώτα κορμιά μας περιπλέκονται
χορεύοντας έναν αγέραστο ερωτικό χορό
και επιδιώκοντας, μόνο, την ευχαρίστησή μας και τίποτα άλλο
Μένω έκπληκτος από τον ρομαντισμό σου
Αγγίζεις το πρόσωπό μου με πρωτοφανή τρυφερότητα
Σέρνεις το κορμί σου πλησίον του δικού μου
Πονώ…
Πεινώ…
Σε χρειάζομαι…
Είσαι το πεπρωμένο μου… είναι σαφές…
Τα χείλια μας συναντιούνται στα μαλακά φιλιά
Οι γλώσσες μας κηρύσσουν τον πόλεμο του πάθους
Όλος ο κόσμος μου βρίσκεται εδώ, μέσα στο δωμάτιο, κλειδωμένος πίσω από αυτή την πόρτα…
Χαϊδεύεις το κορμί μου τρυφερά…
Τεντώνομαι από το χάδι σου και μόνο…
Βρίσκεις εύκολα την στενή πύλη μου
ποτισμένη από την αρρενωπή υγρασία που εσύ ο ίδιος άφησες μέσα μου…
Αναστενάζω μπρος στη φλογερή επιθυμία
Τραβάς το χέρι σου μακριά
Επιθυμώ να δώσεις τέλος σ’ αυτό το έξοχο βασανιστήριο
και να συνεχίσεις ανενόχλητος με το παιχνίδι του πάθους
Καβαλικεύω το όλο φωτά κορμί σου
διευκολύνω τον πούτσο σου να βρεθεί στη σφικτή κοιλότητά μου
Σε οδηγώ σ’ έναν ρυθμικό χορό που πρέπει να ακολουθήσεις…
Σε αφήνω να ακούσεις τους θαυμάσιους αναστεναγμούς μου
Σου παρουσιάζω όλες τις απολαύσεις μου
εκεί… ανάμεσα στα τριχωτά μπούτια μου
Κοιτάζουμε επίμονα ο ένας του άλλου τα μάτια
λαχανιάζουμε καθώς η έκσταση μας τυλίγει
Πεινώ… ακόμα
Έφτασε η ώρα να δοκιμάσω τα χύσια σου
Τα στόματά μας συναντιούνται με μια εμπαθή ανάγκη
Γινόμαστε πεινασμένα ζώα ακόμα μια φορά
Το μπαλέτο μας αρχίζει πάλι
καθώς σπρώχνεις τον πούτσο σου μέσα μου
Ορκίζεσαι να μη τελειώσεις το χορό αυτό
εκτός αν οι κραυγές μου σε κερδίσουν
Στηρίζομαι στον πρησμένο πούτσο σου
που βγάζει φωτιά
που μου βάζει φωτιά…
καταβρέχοντάς με, με τα χύσια σου.

