Η κωλοτρυπίδα μου είναι γεμάτη από τον πούτσο σου και τα χύσια σου… Με γάμησες μόλις πριν… Ανίσχυρος φώναζα στο κρεβάτι και πονούσα τόσο πολύ… Τα κομμάτια του κορμιού σου που λείπουν να ξέρεις ότι τα έχω πάρει εγώ και τα έχω καταπιεί… Και τώρα, ναι, τα δάχτυλά σου είναι αυτά που θέλουν να έρθουν στο στόμα μου, γιατί θέλεις να γυρίσεις το κεφάλι μου προς το μέρος σου για να σε φιλήσεις… Θέλεις, αλλά δεν μπορείς… Έχεις χάσει όλες τις δυνάμεις σου… Ανεξάρτητα από το πόσο κοντά σου είμαι, σου φαίνεται τεράστια η απόσταση… Μου ζητάς να στρέψω το βλέμμα μου πάνω σου για να σε βλέπω να αγωνίζεσαι… Τα δάχτυλά μου έρχονται γύρω από τον λαιμό σου… όχι με σκοπό να σε βλάψουν, αλλά για να σε διεκδικήσουν… Μου αρέσει η επαφή… Το δέρμα σου είναι αξύριστο, ακατέργαστο… Το γδέρνω με τα νύχια μου… Σφίγγω τον λαιμό σου… Παρουσιάζεις τα πρώτα προβλήματα στην αναπνοή σου… Φωνάζεις και δείχνεις πιο όμορφος από ποτέ… Σου επαναλαμβάνω ότι δεν θέλω να σε βλάψω, αλλά σε βλέπω να φοβάσαι… Δεν φταίω εγώ που το σώμα σου είναι τόσο εύθραυστο… Αισθάνομαι να σε σπάζω και δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα άλλο γιατί καυλώνω…

