Ετικέτες

Σπρώχνοντάς με, με το κορμί σου διαπερνάς την κωλοτρυπίδα μου με τον τεράστιο πούτσο σου, αργά και προσεκτικά… Από τον τρόπο που οι κοιλιακοί σου τεντώνονται, μπορώ να πω ότι κι εσύ λαμβάνεις την ίδια ευχαρίστηση μ’ εμένα… την ίδια απέραντη ευχαρίστηση… Με μια κίνηση που θα ζήλευαν ακόμη και ακροβάτες φέρνεις το στόμα σου στον λαιμό μου… Μου ψιθυρίζεις στο αυτί ότι έχεις βάλει στοίχημα με τον εαυτό σου να χύσεις χωρίς περιττές κινήσεις… Ο πούτσος σου σκληραίνει καθώς τα χείλια σου κυλούν κατά μήκος του λαιμού μου… Αρχίζεις να ρουφάς τα ενεργειακά κύματα που κυριαρχούν στο κορμί μου… Ο πούτσος σου μένει ακίνητος, εντείνεται μόνο η σκληρότητά του… Ανάμεσα στα χείλια, στις αναπνοές, στον δύσκαμπτο πούτσο και στην πρόθεσή σου… χύνεις… Χύνεις ορμητικά σαν αμφισβητίας έφηβος που μόλις έχει ολοκληρώσει την μαλακία…

Την αμέσως επόμενη στιγμή…

Έρχεσαι πάνω μου, και με σφυροκοπάς… με όλη σου την δύναμη… με πλήρη ώθηση… Συνειδητοποιώ ότι ο πούτσος μου ανεβοκατεβαίνει στην κοιλιά μου, απειλώντας το στομάχι μου… Μένω καρφωμένος στο κρεβάτι και αισθάνομαι την ενέργειά σου να διαχέεται στο δωμάτιο… Με παίρνεις από το χέρι και με φέρνεις στην αγκαλιά σου… Χωρίς μια λέξη μετατρέπομαι σ’ ένα άβουλο πλάσμα… μετατρέπομαι σ’ ένα πιόνι μέσα στα μπράτσα σου… Κάθεσαι οκλαδόν και σε καβαλικεύω… Χαμηλώνω το βλέμμα μου και παρατηρώ τον πούτσο σου… Ο τεράστιος πούτσος σου έχει βαθιές φλέβες και ένα μεγάλο κεφάλι… Έτσι εξηγείται η ποσότητα του σπέρματος που έχυσες μέσα μου…
Τα κορμιά μας σχηματίζουν μια αψίδα… Μαζί δημιουργούμε μια σφαίρα ενέργειας… Φτάνουμε ένα βήμα λίγο πριν από τον ανεξέλεγκτο παροξυσμό… Εκείνη τη στιγμή, αρπάζεις τα χέρια μου και πιέζεις τα δάχτυλά σου βαθειά στις παλάμες μου, σαν να θέλεις να με ηρεμήσεις… Ο πούτσος σου πρήζεται ξανά… ολοένα και περισσότερο… Είμαι έτοιμος για λίγες ακόμη στιγμές σφοδρής επιθυμίας, πάθους… Θέλω και χρειάζομαι περισσότερα από εσένα…

