Πνίξε με, με την αγάπη σου
Κράτησέ με κάτω, στο πάτωμα, με όλη σου την δύναμη…
Μελάνιασε το κορμί μου με φιλιά
Πάρε με… πάρε με μακριά απ’ όλους
Θέλω να είμαι μόνο δικός σου
για τις υπόλοιπες ώρες της νύχτας…

Χάιδεψε το στήθος μου, τσίμπησε τις ρόγες μου
Γλύψε τον πούτσο μου… με τον δικό σου τρόπο… τον ακατέργαστό σου τρόπο…
Δάγκωσέ τον
Κάνε τον υγρό από την επιθυμία
Θέλω να είναι μόνο δικός σου
για τις υπόλοιπες ημέρες της εβδομάδας…

Οδήγησε τον σκληρό, τεράστιο πούτσο σου βαθιά στην κωλοτρυπίδα μου
Πείραξέ την με τα δάχτυλά σου…
Τιμώρησε με
Κάνε το κορμί μου να ιδρώσει… να ψυχορραγήσει από την ευχαρίστηση…
Θέλω να είμαι μόνο δικός σου
για τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής μου.

Γάμησέ με… με ένταση… με δύναμη…
Βασάνισε το σώμα μου
Κάνε με να φωνάξω μέχρις ότου ματώσουν τα πνευμόνια μου.
Θέλω να είμαι μόνο δικός σου
Για πάντα…
Για μια αιωνιότητα…
Για το άπειρο…

