Ετικέτες

Από τη στιγμή που ανιχνεύουμε ο ένας τον άλλο στο κρεβάτι και διστακτικά χωρίζουμε με σκληρό τρόπο στα αντίθετα άκρα της πόλης λόγω των δουλειών μας μέχρι τη στιγμή που επιστρέφουμε στο σπίτι, υπάρχει ένα κενό περίπου δέκα ωρών… ανεκμετάλλευτο…

Στην επιστροφή είμαστε κουρασμένοι και κυρίως ιδρωμένοι από τον αγώνα μας να φτάσουμε όσο πιο νωρίς γίνεται στο σπίτι… Ούτε αυτός, ούτε εγώ μπαίνουμε στον κόπο να βγάλουμε με σωστό τρόπο τα ρούχα μας… Ξεντυνόμαστε χωρίς τελετή και ξαπλώνουμε γυμνοί στο κρεβάτι με το παράθυρο να παραμένει ανοικτό για να ξεϊδρώσουμε μια ώρα αρχύτερα…

Ένα φιλί στα χείλια του είναι η πρώτη μου προσφορά… Μπήγω το νύχι μου στον ώμο του, κάπως επώδυνα… Εκεί, με προβολέα, το φως της ημέρας, βλέπω κάθε σημάδι στο κορμί του που δείχνει πόσο καυλωμένος είναι…

«Θα γαμήσεις καλά;», τον ρωτώ…

«Δεν με ρωτάς καλύτερα αν κουράστηκα στην δουλειά;», με ρωτάει…

«Αυτό σε ρώτησα… έμμεσα…», του απαντώ…

Γλιστρώ σε μια θέση πολύ κοντά στον πούτσο του χωρίς καμία σκέψη… Σταματώ να αναπνέω…

«Σου είπα εγώ να έρθεις;», με ρωτάει…

«Βάλε τα με τον Θεό που δεν μ’ έκανε έξυπνο…», του απαντώ…

Βάζουμε τα γέλια… ταυτόχρονα…

Το χέρι μου απέχει μισό δρόμο από τον πούτσο του… Στα επόμενα τρία δευτερόλεπτα τον αρπάζω… και από εκείνη τη στιγμή είναι πλέον δύσκολο να τον αφήσω… Με το γόνατό του ανοίγει τα πόδια μου και αμέσως μετά τα γέλια, ξεκινάμε τα φιλιά…

«Θέλεις να γαμηθούμε;», με ρωτάει…

«Όχι… απλά δεν ξέρω που να καθίσω…», απαντώ…

Δαγκώνει τα χείλια του καθώς κάθομαι πάνω στον πούτσο του… Τον βυθίζω μέσα μου αργά… τον μουλιάζω στην ζεστασιά της κωλοτρυπίδας μου… Ανασηκώνει την λεκάνη του και πιέζει σκληρά τον πούτσο του εκμεταλλευόμενος την θέση του… Πηγαίνει όσο πιο βαθιά μπορεί… Επιμένει να δαγκώνει τα χείλια του… Εγώ κραυγάζω και ξύνω τα δάχτυλά μου στην πλάτη του… Το κρεβάτι με δυσκολία αντέχει τις μανούβρες μας αν και είμαστε τόσο προσεκτικοί όσο απαιτείται…

Ο πούτσος του μετακινείται στο εσωτερικό των σφιγμένων μυών της κωλοτρυπίδας μου… Προσπαθώ να τον φιλήσω, όμως τα χείλια μου χάνονται ανάμεσα στις μπούκλες του… Επικεντρώνομαι στο να μπορέσω να βρω τα χείλια του… Με βοηθάει… Φιλιόμαστε στο στόμα και μετά φωνάζουμε δυνατά, διαλαλώντας τον έρωτά μας παντού, χωρίς κανένα σεβασμό προς τους γείτονες…

«Σ’ αγαπώ…», του λέω καθώς ξαπλώνει ασθμαίνοντας δίπλα μου…

Τυλίγω τα χέρια μου γύρω από το κορμί του και του δίνω ένα φιλί στο πίσω μέρος του κεφαλιού του… Κολλάω πάνω του σαν την μύγα, κρατώ τα χέρια του και ακούω τους χτύπους της καρδιάς του να επιβραδύνονται κάθε λεπτό που περνάει…

«Κι εγώ σ’ αγαπώ… πάρα πολύ…», μου λέει… και με φιλάει σπαταλώντας πολύ περισσότερο χρόνο από μένα…

Κλείνω ευχαριστημένος τα μάτια μου…

 

