Ετικέτες

Ξέρω ότι είσαι… ωραία, πολύ ωραία… ξέρω ότι είσαι καυλωμένος… σκληρός. Δεν είσαι; Για να δω… είμαι ένας άπιστος Θωμάς… αν δεν σε αγγίξω δεν θα το πιστέψω… Είδες που σου έλεγα; Το ήξερα… Είσαι τόσο καυλωμένος που ντρέπομαι να σε κοιτάξω… δέος με πιάνει στη θέα του τεράστιου πούτσου σου… όπως κάθε φορά… Ντρέπομαι ν’ αφήσω το χέρι μου πάνω στον πούτσο σου, ναι, ντρέπομαι… Α, πα, πα, πα, πα… εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα… Πώς ν’ αφήσω το χέρι μου πάνω στον σκληρό σαν βράχο πούτσο σου;… στον τόσο απαιτητικό πούτσο σου;… Μη με κοιτάζεις μ’ αυτό τον τρόπο… δεν θα λυγίσω, δεν θα με καταφέρεις… δεν θα με καταφέρεις όσο κι αν με ικετεύσεις… Τι είναι πάλι αυτό; Ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να θέλεις να πιστεύεις πως θα επιτρέψω να εισχωρήσει ένας τόσο τεράστιος πούτσος στο στόμα μου… στην κωλοτρυπίδα μου… Εντάξει;
Ποιος μπορεί να το φανταστεί… το ζεστό και τρυφερό μου στόμα να κακοποιηθεί από έναν πούτσο… Για ποιον με πέρασες;
Μμμ… για να πω την αλήθεια το αίμα μου βράζει… Νομίζω πως θα σου κάνω την χάρη και… κάθισε να το εξετάσω καλύτερα… λοιπόν, το αποφάσισα… θα καβαλήσω τον πούτσο σου… θα το δω ως παιχνίδι… άλλωστε από μικρό παιδί το αγαπημένο μου παιχνίδι στο πάρκο ήταν η τραμπάλα… εντάξει… εντάξει… μην επιμένεις… θα τον καβαλήσω… ως σωστός άντρας θα ζήσω κι εγώ αυτή την εφήμερη στιγμή… την απόλαυση που προσφέρει η διείσδυση ενός πούτσου… Θα υποκύψω… να το ξέρεις… Να το ξέρεις πως υπεύθυνος γι’ αυτό είσαι εσύ… το βλέμμα σου… το χαμόγελό σου… Το κάνω γιατί θέλω να κατέχω τη γνώση… Το βλέπω σαν δοκιμή, όπως δοκιμάζουμε τα ρούχα πριν τα αγοράσουμε.
Χαμήλωσε το κεφάλι σου και ψιθύρισε στο αυτί μου… πες: «Δεν θα σου άρεσε να σε γαμήσει ένας άντρας με τα όλα του;»… Πες μου το αυτό… «Ναι…», θα απαντήσω… κι εσύ θα μου κρατήσεις τα χέρια και θα με γαμήσεις από τον κώλο. Θα σου λέω πως είναι η πρώτη μου φορά και θα κοιτάζω δεξιά-αριστερά για να σιγουρευτώ πως δεν μας βλέπει κανένας… Αυτό είναι σημαντικό για να μπορώ να χλευάζω στη συνέχεια οποιονδήποτε ζήσει μια παρόμοια εμπειρία…
Εμπειρία…Ναι. Μια συνηθισμένη εμπειρία. Δεν είναι σαν να γαμάς την σύζυγο… είναι σαν να γαμάς μια κοινή πουτάνα. Το ευχαριστιέσαι και μετά δεν ανταλλάσεις κουβέντα. Το ευχαριστιέσαι και είσαι σίγουρος πως κανείς δεν θα μάθει τίποτα. Ποιος θα δώσει σημασία σε μια πουτάνα αν βγει να πει κάτι για τα ερωτικά σου βίτσια; Κανένας… Μόνη της θα μείνει να σκέφτεται… να νοσταλγεί… πόσο προικισμένος είσαι… πόσο σκληρά την γάμησες.
Με κοιτάς και ξέρω πως θέλεις να βουρτσίσεις την κωλοτρυπίδα μου με τον πούτσο σου… ξέρω πως θέλεις να με γαμήσεις, να με πάρεις… πως το λένε… να με γαμήσεις βιαστικά, σκληρά, δυνατά… για να αποδείξεις πως είμαι δικός σου… αλλά. Θα περιμένεις. Δεν ξέρω αν είναι η ιδέα μου αλλά σε καυλώνει η ιδέα του να υποκρίνομαι τον πρωτάρη… τον δύσκολο… τον υποκριτή άντρα. Το ξέρω… Συνέχισε να τραβάς μαλακία τον πούτσο σου… συνέχισε και μάθε πως με καυλώνει η ιδέα του να στάζει σπέρμα ο πούτσος σου πάνω στο στομάχι σου… είναι μια ιδέα ελκυστική.
Η κωλοτρυπίδα μου παραμένει άδεια και στενή, αλλά είμαι τόσο καυλωμένος, τόσο υγρός βλέποντας τα χύσια σου. Καυλωμένος… κοιτάζοντας τον πούτσο σου, τα αρχίδια σου… φαντάζομαι τον υγρό, καυτό πούτσο σου να ολισθαίνει μέσα μου… να ολισθαίνει ποτισμένος από τα δικά σου χύσια. Ε, πως σου φαίνεται; Δεν ξέρω αν μπορείς να με βοηθήσεις, αλλά είμαι σίγουρος πως μπορείς να με αισθανθείς.
Ο πούτσος σου μου ανήκει, είναι η μοίρα του να ταιριάζει με την κωλοτρυπίδα μου… με την κωλοτρυπίδα μου… και σύντομα θα βρίσκεται μέσα της… Αλλά πριν πρέπει να τον καθαρίσω… να τον καθαρίσω με τη γλώσσα μου… να τον καθαρίσω προτού καθίσω πάνω του. Απλώνεις τα πόδια σου και στέκομαι ανέκφραστος ανάμεσά σου… απαθής… Ξέρω πως σε καυλώνει η προφανής απάθειά μου. Μου επιτρέπεις να έχω πρόσβαση σε όλα τα σημεία του κορμιού σου, απλόχερα μου χαρίζεις το κορμί σου… Να ξέρεις… να ξέρεις πως θα υποκύψω μόνο για σένα. Δεν θέλω να μου μείνει κανένα κουσούρι… Δεν θέλω για μια στιγμιαία απόλαυση να γίνω περίγελος στη γειτονιά. Για σένα, μωρό μου… για σένα. Για να σε ικανοποιήσω.
Σε καυλώνουν τα λόγια μου; Το ξέρω… Είσαι η αποκλειστική αγάπη μου, ο ένας, ο μόνος. Σκύβω από πάνω σου, ανοίγω διάπλατα τα πόδια μου ώστε η κωλοτρυπίδα μου να γίνει ένα με το στόμα σου… σε κοιτώ… με βλέπεις… βλέπεις την ροδοκόκκινη κωλοτρυπίδα μου, σφικτή αλλά πρόθυμη, είναι όλη δική σου… Μπορείς να την χαϊδέψεις με τη γλώσσα σου, να την δαγκώσεις απαλά με τα δόντια σου, να τινάξεις μέσα της τον πούτσο σου. Ό, τι θέλεις εσύ αγαπημένε μου…
Πρόσεξε… δεν είμαι ένα παλιοπούτανο, σαν αυτά που πιθανώς γαμούσες πριν με γνωρίσεις… είμαι η αγάπη σου, η αληθινή αγάπη σου. Περιμένω να με γαμήσεις… να με πάρεις… πως το λένε; Και έπειτα θα σηκωθώ, ικανοποιημένος… η κωλοτρυπίδα μου θα έχει πλυθεί από τα χύσια σου… θα αισθανθώ τόσο καθαρός… θα θέλω κι άλλο… κι άλλο… θα τρίβομαι πάνω σου σαν σκύλος ικετεύοντας να με γαμήσεις μια ακόμη φορά. Μια ακόμη… θα το δω σαν αποκατάσταση. Θα καταλάβω πως επιτέλους ανήκω σε κάποιον… σε έναν άντρα που με αγαπάει. ΠΟΥ Μ’ ΑΓΑΠΑΕΙ.

Σ’ αγαπώ.

Έρχομαι ξανά στην αγκαλιά σου… η ορεξάτη κωλοτρυπίδα μου με οδηγεί πάνω στον πούτσο σου… Είσαι ο εραστής μου, το άλογό μου, ο επιβήτοράς μου. Γάμησέ με πάλι… ξανά… σκληρά, γρήγορα… Γάμησέ με… σαν τον εξαγριωμένο άντρα που με γάμησε για πρώτη φορά.

Κοιτάζω το πρόσωπό σου και βλέπω πως έχεις κοκκινίσει… Ούτε κι εσύ αντέχεις ν’ ακούς τη σκληρή αλήθεια… Είμαστε δυο άντρες που γαμιούνται ασταμάτητα… Περνάμε καλά… άσε τους όλους να μας βρίζουν. Κάνε αυτό που ξέρεις να κάνεις καλά… Γάμησέ με και χύσε… Χύσε… Μην με αφήνεις να περιμένω… πες μου το στο αυτί: «Χύνω, Αλέξανδρε…»…

Ναι…
Ναι…
Ναι…
Ναι…!!!
ΝΑΙ!!!

Ωωωωωωω…

Σ ‘αγαπώ, Μιχάλη… Σ’ αγαπώ μωρό μου. Ίσως να ‘χω καταστρέψει τη ζωή σου όπως δεκάδων άλλων… αλλά να ξέρεις πως σου ανήκω ολοκληρωτικά. Είμαι δικός σου… Εσύ… μόνο εσύ στη ζωή μου…

