Πάθος, σφοδρή επιθυμία
Έχω ανάγκη για κάτι περισσότερο
Να είμαι ένας επιβήτορας
Να είμαι μια πουτάνα
Ταυτόχρονα
Για λίγες μόνο ώρες
Σ’ ένα σκοτεινό δωμάτιο για δυο
Κτηνώδες γαμήσι
Εγώ και εσύ
Ρούχα που σχίζονται… που απομακρύνονται
μόλις κλείσουν οι πόρτες
Εσώρουχα και κάλτσες
Ρίξε με στο πάτωμα
Σπρώξε με στους τοίχους
Δάγκωσέ με… χτύπησέ με…
Τα θέλω όλα
Υγρές σταγόνες
κυλούν από τη σχισμή μου
Ρόγες σκληρές
πάνω στο στήθος μου
Αισθάνομαι τον πούτσο σου να ανατιμάται… σαν την τιμή της ντομάτας τα Χριστούγεννα
Θέλω να τον δοκιμάσω
Γονατίσω
Ο χρόνος κυλάει…
Δεν έχω καιρό για χάσιμο
Αρπάζω τα αρχίδια σου
Γλείφω το κεφάλι του πούτσου σου
Σε σέρνω από τον πούτσο σου…
… στο κρεβάτι
Ξεκινώ να σε αγγίζω
Ξεκινάς να τρέμεις
Καταπίνω κάθε εκατοστό του πούτσου σου
Σε κάνω να ριγείς
Αργά τώρα
Ξεκινώ το τσιμπούκι
Μέσα και έξω… μέσα και έξω
Το πρόσωπό μου… γαμάς
Αισθάνομαι τους σπασμούς των μυών σου
καθώς σπρώχνεις τον πούτσο σου
βαθιά στο λαιμό μου
Δοκιμάζω τη σφοδρή επιθυμία σου
Σκαρφαλώνω στο κορμί σου
Σε πειράζω
Τρίβω τον πούτσο σου
στην υγρή κωλοτρυπίδα μου
Καρφώνω τα χείλια μου
στο πρόσωπό σου
Δεν έχω άλλη επιλογή
από το να σε δοκιμάσω
Δάγκωσέ με δυνατά
Κάνε με να φωνάξω
Κάνω τον πούτσο σου
να στάξει σπέρμα
Υγρός πούτσος…
Τόσο καυτός και υγρός
Αρχίζω να μουγκρίζω
Είμαι το κατοικίδιο ζώο σου.
Γάμησέ με…
… μέσα και έξω…
Γάμησέ με τώρα…
Κραυγάζω… φωνάζω…
Γάμησέ με πιο σκληρά…
Τράβηξέ με από τα μαλλιά…
Χτύπησέ με…
Ο κώλος μου έχει κοκκινίσει…
… από τα χτυπήματά σου…
Γίνε βρώμικος…
Γίνε πρόστυχος…
Δέσε με στο κρεβάτι…
Όλες οι φαντασιώσεις μου γίνονται πραγματικότητα…
… για λίγες ώρες
Εγώ κι εσύ
Δεν θα υπάρξει δεύτερη φορά
ό, τι είναι να κάνουμε θα το κάνουμε σήμερα
γι’ αυτό… έλα μωρό μου
βάλε φωτιά στο κορμί μου!!!!

