Ετικέτες

«Μη κλείνεις τα μάτια…», λέω…
Καθώς ξαπλώνω γυμνός στο κρεβάτι, εξερευνά με τα μάτια του το κορμί μου. Το βλέμμα του σταματάει στο στήθος μου. Απλώνει τα μεγάλα, μυώδη χέρια του και με χαϊδεύει… Τσιμπάει με ευαισθησία τις ρόγες μου… Λιώνω… Ανατριχιάζω… Αισθάνομαι τη καυτή σάρκα του μωρού μου να τρίβεται πάνω μου… Μ’ έχεις μωρό μου… Πάρε με… Πάρε με… Κάνε πραγματικότητα πάνω μου όλες τις βρώμικες σκέψεις που έχεις στο μυαλό σου… Θέλω να φωνάξω… να φωνάξω καθώς τα δυο του χέρια μ’ αγκαλιάζουν. Τα δάχτυλά του γυρίζουν σαν μικροί δορυφόροι γύρω από τις ρόγες μου… αισθάνομαι να με διαπερνάει υψηλή τάση ηλεκτρικού ρεύματος μιας και η γλώσσα του δίνει το πρώτο καθοριστικό χτύπημα σε μια από τις ρόγες μου… Τον κοιτάζω επίμονα… το βλέμμα μου χάνεται μέσα στα δυο του μάτια καθώς ρουφάει μια-μια τις ρόγες μου. Τις ρουφάει σκληρά… σκληρότερα. Τις τσιμπάει και τις ρουφάει… Τα δόντια του! Τα υπέροχα ολόλευκα δόντια του! Τις δαγκώνει… καταβροχθίζει το στήθος μου… το σημαδεύει με τα δόντια του… Τον ικετεύω να σταματήσει… δεν αντέχω την αίσθηση των δοντιών του, της γλώσσας του, των δαχτύλων του πάνω στο στήθος μου… Το ένα του χέρι ταξιδεύει χαμηλά… Το βλέμμα του σταθερά καρφωμένο στο βλέμμα μου… Βλέπω την έκπληξή του όταν το χέρι του ακουμπάει στον υγρό, σκληρό μου πούτσο… Βλέπει την ευχαρίστησή μου όταν το χέρι του χαϊδεύει τον πούτσο μου… Τα δάχτυλά του υγρά, σαλιωμένα… ξεκινά να ζυμώνει μέσα στη χούφτα του τον πούτσο μου… Θέλω να φωνάξω… κύματα ευχαρίστησης με πλημμυρίζουν. Ρουφάει τον πούτσο μου… τον δαγκώνει… τον τρίβει ανάμεσα στα δάχτυλά του. Κοιταζόμαστε συνεχώς στα μάτια… Βλέπει το χαμόγελο της ικανοποίησης στο πρόσωπό μου καθώς τα μάτια μου κάνουν τούμπες από τη χαρά τους. Κλείνει τα μάτια του…
«Κοίταξέ με… Μη κλείνεις τα μάτια σου…», ψιθυρίζω καθώς πέφτω με δύναμη πάνω του και τον αναγκάζω να ξαπλώσει ανάσκελα. Του ανταποδίδω όλα αυτά που μου έκανε… Γλείφω και ρουφώ τις τρυφερές ρόγες του… με ευχαρίστηση… τον φιλώ και τον δαγκώνω παντού… σε όλο το κορμί του… Χαμογελώ… Γλείφω γρήγορα τον πούτσο του… τον ευαίσθητο πούτσο του… τον ρουφώ… τρίβω πάνω του τα δόντια μου… τον γλείφω πάνω-κάτω με τη γλώσσα μου… γλείφω τον καυτό πούτσο του… Το αξύριστο πηγούνι μου γρατσουνίζει τ’ αρχίδια του… Για άλλη μια φορά ο πόνος και η ευχαρίστηση ανακατεύονται… Με προσέχει… πάντα με προσέχει… Χαμογελάει… χαμογελάει καθώς σαλιώνω με την άκρη της γλώσσας μου το άνοιγμα της κωλοτρυπίδας του… χαμογελάει καθώς γλιστρώ σιγά-σιγά το δάχτυλό μου μέσα στην κωλοτρυπίδα του… Το γλιστρώ μέσα… έξω… μέσα… έξω… μέσα… αργά-αργά… τον κάνω να ανατριχιάσει… γλιστρώ το δάχτυλό μου τόσο αργά… πιέζω το δάχτυλό μου μέσα στην κωλοτρυπίδα του… η σφικτή κωλοτρυπίδα του χαλαρώνει… λυγίζει… χώνω βαθιά το δάχτυλό μου μέσα… βαθιά… βαθιά… τον έχω εξαντλήσει… βγάζω το δάχτυλό μου και το αντικαθιστώ με τον πούτσο μου… μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα τον καλύπτω με μια ικανοποιητική δόση πηχτού λευκού σπέρματος… Όνειρο!!!

