Ετικέτες

… έλα μωρό μου, συνέχισε… συνέχισε να με εντυπωσιάζεις… Πυροβόλησέ με, με το σπέρμα σου… ξανά και ξανά και ξανά… Μπάμ… μπάμ… μπάμ… Δοκίμασε ξανά… μια ακόμη φορά… Μη με αφήνεις να ακούω τους αναστεναγμούς σου, θέλω να ακούγονται μόνο οι δικοί μου… Μωρό μου, με τσιμπούν οι τρίχες σου… κι αυτό, είναι… τόσο γλυκό… Συνέχισε… Σε βάζω σε πειρασμό να χρησιμοποιήσεις τον καλύτερό σου εαυτό… Πες μου πως δεν μπορείς να αντισταθείς… Θέλω να δω πόσο ψηλά θα φτάσει αυτή τη φορά ο πούτσος σου… Θέλω να τον δω να τρέμει… Μου χαμογελάς; Ακούω τη θραύση των αρχιδιών σου, αισθάνομαι το τέντωμα των μυών σου… Ω, ναι… Αυτό που μυρίζω είναι η διέγερση του πούτσου σου… είναι το άρωμά του… Μπορώ να το μυρίσω χώνοντάς τον μέσα στα ρουθούνια μου… Μπορείς να με μπλέξεις με τα αόρατα δίκτυα του μυαλού σου; Όχι… Καλά μια σκέψη έκανα… Ναι; Μπορείς; Μπορείς μωράκι μου… μπορείς… Είμαι ένας οργανισμός γεμάτος καλά και κακά κομμάτια και φέρνεις στην επιφάνεια μόνο τα κακά κομμάτια… Με κάνεις τόσο ευτυχισμένο όταν οι μπούκλες σου χορεύουν στον ρυθμό της ανάσας μου… βασίζομαι στο έλεός σου… αποδυναμώνομαι… Σφραγίζω τα χείλια μου πάνω σου… σε φιλώ, σε φιλώ… κι εσύ με κοιτάς σαν γενναίος του Βορρά… ο πούτσος σου γίνεται περισσότερο σκληρός από το μέσο όρο και χωρίς να προβάλω αντίσταση τον χώνεις μέσα μου… Έλα… εντυπωσίασέ με… Πόσο λειτουργικός είναι ο πούτσος σου… Μοναδικός! Έλα… Μπάμ, μπάμ, μπάμ… Πόσο μου αρέσει να σε βλέπω να με γαμάς… Μπάμ…

