Ετικέτες

Το μωρό μου κι εγώ, εκτός του ότι είμαστε πολύ παιχνιδιάρηδες, επιδιώκουμε να γαμηθούμε με κάθε δυνατό τρόπο. Δοκιμάζουμε όλα τα είδη, οτιδήποτε διαφορετικό που εξιτάρει τη φαντασία μας… Χρησιμοποιούμε ερωτικά βοηθήματα, μαστίγια, κουκούλες, χειροπέδες… Όλα αυτά κάνουν ένα γαμήσι απόλαυση και μάλιστα όσα περισσότερα παιχνίδια χρησιμοποιούμε άλλο τόσο αυξάνεται και η διάρκεια του οργασμού μας… του γαμησιού… μερικές φορές, χωρίς υπερβολή, μπορεί να διαρκέσει πάνω από δυο ώρες… Μέχρι που ένας από τους δυο μας χώσει τον πούτσο του στην κωλοτρυπίδα του άλλου, είμαστε τόσο καυλωμένοι που με δυσκολία κρατιόμαστε για να μη εκραγούμε…
Τώρα που έχουμε έρθει στη Νέα Υόρκη και μέχρι να βρω δουλειά, κάθομαι και επινοώ παιχνίδια για να μη βαριέται το μωρό μου και για να καυλώνει ολοένα και πιο εύκολα… Το τελευταίο στη σειρά που παίζουμε από χθες το βράδυ είναι ένα παιχνίδι με κάρτες… ένα παιχνίδι που μας βοηθά με σιγουριά να παίρνουμε αυτό που θέλουμε…
Ο κάθε ένας μας παίρνει πέντε κάρτες… Πάνω σε κάθε κάρτα γράφουμε αυτά που θέλουμε να συμβούν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού… Για παράδειγμα, το μωρό μου μπορεί να γράψει… «ΧΤΥΠΗΣΕ ΜΕ» σε μια κάρτα, ή «ΤΡΑΒΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ». Όταν γράψουμε και στις πέντε κάρτες αυτά που θέλουμε, ανταλλάζουμε τις κάρτες και είμαστε έτοιμοι για το παιχνίδι… Παίρνουμε ο καθένας μας από ένα ποτήρι βότκα, ανάβουμε τα φώτα, φτιάχνουμε διάθεση με καλή μουσική και καθόμαστε στο πάτωμα μιας και το κρεβάτι αρκετές φορές δεν μας βοηθάει στην πραγματοποίηση των φαντασιώσεων μας…
Απλώνουμε τις κάρτες στο πάτωμα… ανάποδα, έτσι ώστε να μη φαίνεται τι γράφει η καθεμιά… τις απλώνουμε κυκλικά… Η πρώτη από τα δεξιά είναι και η πρώτη προτίμησή μας… Ακούγοντας μουσική προσπαθούμε να αναγνωρίσουμε από τα πρώτα δευτερόλεπτα τον συνθέτη ή τον τραγουδιστή… Όποιος δεν τον αναγνωρίσει, χάνει και τραβάει την πρώτη κάρτα από αυτές του νικητή… Η εντολή μπορεί να είναι από ένα αθώο στριπτίζ μέχρι ένα άγριο, βίαιο γαμήσι… Το καλό του παιχνιδιού είναι πως δεν υπάρχει κανένας πραγματικά νικητής ή ηττημένος… καθένας από τους δυο μας ευχαριστιέται και απολαμβάνει εξίσου την εντολή της κάθε κάρτας… Έτσι παίζουμε για ώρες έως ότου καυλώσουμε τόσο πολύ που πρέπει οπωσδήποτε να γαμηθούμε για να ηρεμήσουμε τους πούτσους μας και να ξελαφρώσουμε τα αρχίδια μας από την συγκέντρωση του σπέρματος … Η ζαβολιά είναι πως μερικές φορές είμαστε τόσο καυλωμένοι που εγκαταλείπουμε το παιχνίδι στη μέση προσδοκώντας με πάθος την σεξουαλική επαφή…
Οι αγαπημένες μου, κατά σειρά προτίμησης, κάρτες μου για σήμερα ήταν:
1. Κάνε μου μασάζ
2. Βάλε μου κωλοδάχτυλο
3. Παίξε με τις ρόγες μου
4. Τράβα μου μαλακία
5. Άγγιξέ με
6. Πάρε μου πίπα

