Ετικέτες

Ανοίγεις τη πόρτα του μπάνιου και καθώς γυρίζεις για να την κλείσεις βλέπεις πως βρίσκομαι κι εγώ μέσα… Δεν το περίμενες… Το βλέμμα σου μου δείχνει πως έχεις πανικοβληθεί… Τα χέρια μας συναντιούνται πάνω στο πόμολο της πόρτας την οποία κλείνω τελικά εγώ… Σε αρπάζω από τους ώμους και σε τραβώ πάνω μου… Κάθε προσπάθειά σου για αντίσταση ματαιώνεται καθώς τα χείλια μας συναντιούνται και οι γλώσσες μας περιπλέκονται… Κι ενώ ο σηκωμένος πούτσος σου καταπιέζεται μέσα στο παντελόνι σου, φιλώ τον λαιμό σου και σε αφήνω να αισθανθείς τη δύναμη των χεριών μου ανάμεσα στα πόδια σου χουφτώνοντας τον καβάλο σου…
Γλιστράς τα χέρια σου μέσα στο παντελόνι μου… Μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα τα κορμιά μας φλερτάρουν πάνω στο πάτωμα καυλωμένα εξίσου και τα δυο… Ανοίγω το φερμουάρ του παντελονιού σου και αφήνω τον τεράστιο πούτσο σου να ξεπεταχτεί, ενώ δαγκώνω απαλά και φιλώ τα αρχίδια σου… Γονατίζω… Σηκώνεις το ένα σου πόδι και τα ακουμπάς πάνω στον ώμο μου… Σου κατεβάζω το παντελόνι μαζί με το σλιπ και σπρώχνω με την γλώσσα μου τα αρχίδια σου προς τα πάνω… Καθώς το μέγεθος του πούτσου σου ολοένα και αυξάνεται, γλιστρώ ένα-ένα τα δάχτυλά μου… μέσα κι έξω… στη καυτή, υγρή κωλοτρυπίδα σου…
Ακουμπάς τα χέρια σου στο κεφάλι μου και με όλη τη δύναμή σου τραβάς τα μαλλιά μου… Χώνοντας το τελευταίο δάχτυλό μου μέσα σου και ολοκληρώνοντας κατά το ήμισυ την ευχαρίστησή σου μου ζητάς να σε γαμήσω…
«Γάμησέ με…», ψιθυρίζεις… «Γάμησέ με… τώρα…»
Σηκώνομαι όρθιος και κατεβάζω το παντελόνι μου ενώ εσύ κοιτάς λαίμαργα τον πούτσο μου και ζητάς να βγάλω τα ρούχα μου… Απλώνεις το χέρι σου και στραγγαλίζεις τον πούτσο μου κάνοντας πορφυρό από την πίεση το κεφάλι του… Σε ρίχνω ανάσκελα στο πάτωμα και αργά κινώ μέσα-έξω τον πούτσο μου μέχρις ότου τον βυθίσω ολόκληρο μέσα στην κωλοτρυπίδα σου… Σύντομα ο αργός ρυθμός μου μετατρέπεται σε μια μανιώδη αναπήδηση σπρώχνοντας σκληρότερα και βαθύτερα τον πούτσο μου μέσα σου… Καθώς το δέρμα που καλύπτει τη βάλανό μου τραβιέται προς τα πίσω, μεταβιβάζει κύματα πάθους σε ολόκληρο το κορμί μου… κύματα ευχαρίστησης…
Ενώ σε γαμάω, παίζεις τον πούτσο σου και τον στρέφεις κατά πάνω μου… σαν να με σημαδεύεις… Το σπέρμα σου εκτοξεύεται στο πρόσωπό μου και στάζει πάνω στο κορμί σου την ίδια στιγμή που κι εγώ χύνω μέσα σου, προσεκτικά, για να μη ξεχειλίσει ούτε σταγόνα αυτού του πολύτιμου ροφήματος… Ολοκληρώνοντας, βγάζω τον πούτσο μου και βυθίσω στην υγρή από το σπέρμα μου κωλοτρυπίδα σου, ένα από τα δάχτυλά μου αφήνοντάς σε να αναστενάζεις από χαρά… Κινώ το δάχτυλό μου μέσα κι έξω… κάνοντας το σπέρμα μου να αναβλύσει έξω. Σκύβοντας το κεφάλι μου πάνω από την κωλοτρυπίδα σου, γαργαλάω με την άκρη της γλώσσας μου την είσοδο της κωλοτρυπίδας σου δοκιμάζοντας ταυτόχρονα την γεύση της και τη γεύση του σπέρματός μου…
Σε βοηθώ να σταθείς όρθιος κάτω από τη ντουζιέρα και φιλώντας τα χείλια σου ανοίγω τη βρύση και σε αφήνω να πλυθείς…
Περπατώ προς τη πόρτα…
Περιμένω την απάντησή σου στην κρεβατοκάμαρα…

