Ετικέτες

Αργά και τρυφερά φιλώ τον λαιμό σου έτσι όπως βρίσκεσαι δίπλα μου, ξαπλωμένος στο κρεβάτι… Φιλώ τον λοβό του αυτιού σου και αφήνω το στόμα μου να κυλήσει πάνω στον ώμο σου. Χαϊδεύω το στομάχι σου… Δαγκώνω τις μπούκλες σου… Τρέχω τα δάχτυλά μου κατά μήκος της σπονδυλικής σου στήλης. Τρίβω με το στήθος μου το στήθος σου… Βλέπω τις ρόγες σου να σκληρές και σε ικετεύω να μ’ αφήσεις να τις γλύψω. Μου αρέσει η έκφραση του προσώπου σου όταν ρουφώ τις ρόγες σου, όταν τις κρατώ αιχμάλωτες ανάμεσα στα δόντια μου τινάζοντας πάνω τους την γλώσσα μου… Καβαλικεύω τα πόδια σου και αφήνω τον πούτσο μου να στηριχτεί πάνω σου… Είναι τόσο σκληρός, έτοιμος να μπει μέσα σου, χωρίς δυσκολία, χωρίς πάλη… Θέλω να σε γαμήσω, αλλά να χύσεις προτού εισβάλω μέσα σου…
Ανασηκώνεις το κορμί σου, φέρνεις τον πούτσο σου ακριβώς δίπλα από το στόμα μου… Τον κυλάς ήρεμα πάνω στα χείλια μου και αργά τον χώνεις μέσα στο στόμα μου επιτρέποντάς μου να τον ρουφήξω. Μπορώ να τον μυρίσω… να μυρίσω και να γευθώ τους χυμούς του, να τον αισθανθώ να κινείται μέσα στον λαιμό μου… ζεστό, μοσχοβολιστό, σκληρό… Γλιστρώ την γλώσσα μου πάνω του και σε κάνω ν’ αφήσεις έναν αναστεναγμό… Κοιτάς το πρόσωπό μου… Κρατώ τα μάτια μου κλειστά… και απολαμβάνω… Απολαμβάνω την κίνηση του πούτσου σου μέσα-έξω στο στόμα μου… Γεμίζω την κωλοτρυπίδα σου με δυο από τα δάχτυλά μου και αναστενάζεις με δύναμη… Η πρώτη δόση του σπέρματός σου έχει σκεπάσει ήδη το πηγούνι μου… είναι σαφές πως δεν μπορείς να συγκρατήσεις άλλο την εκσπερμάτωσή σου… Αρχίζεις να χύνεις με ορμή μέσα στο στόμα μου ενώ εγώ πιέζω τα δάχτυλά μου μέσα στην κωλοτρυπίδα σου… Η γλώσσα μου κινείται γρήγορα πάνω στον πούτσο σου κάνοντας κύκλους γύρω από την βάλανό σου… Η μυρωδιά του σπέρματός σου γεμίζει το δωμάτιο και με μεθάει…
Θέλω οπωσδήποτε να βρεθώ μέσα σου… τώρα… αμέσως…
Σε γυρνώ μπρούμυτα και παίρνω θέση ανάμεσα στα πόδια σου συνεχίζοντας να σκάβω με τα δάχτυλά μου την κωλοτρυπίδα σου… Κρατάς το κεφάλι σου σταθερό πάνω στο μαξιλάρι και σηκώνεις το κορμί σου αφήνοντας να βγει έξω από το στόμα σου ένα βογγητό, σαν κραυγή… Κλείνω το στόμα σου με την παλάμη μου εμποδίζοντας να βγει άλλη κραυγή… Μπαίνοντας μέσα σου και σπρώχνοντας με δύναμη τον πούτσο μου, φωνάζεις… Η φωνή σου είναι τόσο όμορφη, τόσο καυλωτική που αισθάνομαι την πρώτη σταγόνα του σπέρματος να αναβλύζει από την άκρη του πούτσου μου…
Το σπέρμα μου είναι τόσο πηχτό που κυλάει μέσα σου σαν κρέμα… Το σπέρμα μου είναι τόσο πολύ που ξεχειλίζει και απλώνεται… ρέει πάνω στα μπούτια σου… στάζει πάνω στα σκεπάσματα…
Χύνω τόσο πολύ που εξαντλούμαι…
Μου αρέσει όταν χύνω μέσα σου ή πάνω σου… Δεν υπάρχει καλύτερη εικόνα από το να βλέπω την ευχαρίστηση στο πρόσωπό σου… από το να ακούω τη ρηχή αναπνοή σου… από το να αισθάνομαι το κορμί σου να τρέμει και να σφίγγεται απελευθερώνοντας ταυτόχρονα συναισθήματα αγάπης που με τυλίγουν…
Μου επιτρέπεις να αναπνεύσω την ανάσα σου προτού γονατίσω ανάμεσα στα ανοικτά σου πόδια…

