Κάθομαι μόνος μου τα πρωινά και κλείνοντας τα μάτια μου το μόνο που μπορώ να δω είσαι εσύ…

Ακουμπώ ένα δάχτυλό μου πάνω στα χείλια μου και αισθάνομαι ότι είναι η γλώσσα σου…

Τρέχω ένα άλλο δάχτυλο ανάμεσα στα μαλλιά μου και αισθάνομαι το χέρι σου…

Παίρνω μια αναπνοή και μπορώ να μυρίσω την δική σου αναπνοή…

Το κορμί μου έχει συγκεντρώσει όλη την ενέργεια των Ενωμένων Πολιτειών της Αμερικής… Κάθε μου αίσθηση συντονίζεται σε εσένα… εκεί που βρίσκεσαι… στη σχολή…

Θαρρώ πως ακούω τον ήχο της αναπνοής σου όπως όταν αιχμαλωτίζω τις ρόγες σου με τη βοήθεια των δοντιών μου…

Θαρρώ πως βλέπω το κορμί σου να σχηματίζει μια αψίδα όπως όταν κινώ τα δάχτυλά μου πάνω σου…

θαρρώ πως ακούω την κάθε σου κίνηση…

Θαρρώ πως αισθάνομαι τις μικρές τρίχες στον αυχένα σου να σηκώνονται όπως όταν ψιθυρίζω τρυφερά στο αυτί σου…

Θαρρώ πως αισθάνομαι το καυτό σου στόμα να σημαδεύει τον λαιμό μου…

Θαρρώ πως η γλώσσα σου λειώνει μέσα στο δικό μου στόμα…

Θαρρώ πως σε ακούω να αναστενάζεις όπως όταν η γλώσσα σου περιβάλλει μια-μια τις ρόγες μου που σκληραίνουν από το άγγιγμά σου…

Θαρρώ πως δοκιμάζω τη ζεστασιά με βιασύνη να φτάνει βαθιά μου κάθε φορά που με αγγίζεις…

ταυτόχρονα συστέλλεται και χαλαρώνει κάθε μυς του κορμιού μου…

Πεινώ για σένα

σε θέλω πιο κοντά…

Θαρρώ πως τα χέρια σου κινούνται πάνω μου, κάθε νεύρο πηδάει όταν με αγγίζεις, με αναγκάζεις να καυλώνω, να γίνομαι υγρός για σένα, να ικετεύω για σένα…

Τα χέρια σου πάνω μου…

με σπρώχνουν να κινηθώ προς το μέρος σου…

Η άκρη της γλώσσας σου, καυτή και κολλώδης με την υγρασία μου, πειράζει την κωλοτρυπίδα μου…

Θαρρώ πως ακούω τον ήχο των στεναγμών σου να αντηχούν μέσα στα αυτιά μου…

Τραβώντας σε στην αγκαλιά μου, σε φιλώ παθιασμένα, οι γλώσσες μας πιέζουν η μια την άλλη, ούτε που ξέρω πόσο βαθιά θα την χώσω μέσα σου…

Τα χέρια μου ψάχνουν κάθε σημείο του κορμιού σου… ζυμώνουν το δέρμα σου…

Σε τραβάω στην αγκαλιά μου, στο καταφύγιό μου…

Θα αισθανθείς πράγματα που δεν έχεις αισθανθεί ποτέ…

Συναισθηματικά…

Πνευματικά…

Θαρρώ πως ακατέργαστα συναισθήματα με απειλούν…

Η καύλα είναι τόσο δυνατή που τίποτα δεν είναι ικανό να με σταματήσει…

Να σταματήσει

την αναπνοή μου…

την κραυγή μου…

ξανά και ξανά…

μέχρις ότου γυρίσεις…

