Εάν θέλεις ν’ ακούσεις φιλοφρονήσεις, αγάπη μου… θα τις ακούσεις…
Θα τις ακούσεις γιατί είσαι ο μοναδικός γαμιάς της ζωής μου…
Είσαι εσύ που πάντα φανταζόμουν… είσαι αυτός που πάντα ήθελα.
Βρίσκομαι ξαπλωμένος στην αγκαλιά σου…
Θα μπορούσα να βρίσκομαι στην αγκαλιά οποιουδήποτε άντρα…
Αλλά…
Θέλω μόνο εσένα.
Τα μάτια σου είναι τα μάτια που έβλεπα πάντα στα όνειρά μου
Είσαι αυτός που πάντα σκεφτόμουν
Έχεις τα χείλια που πάντα ήθελα να φιλήσω
Έχεις το στόμα που πάντα ήθελα να με ρουφήξει
Έχεις την γλώσσα που πάντα ήθελα να με γλύψει… βελούδινη και υγρή.
Τράβηξέ με κοντά σου…
Κρυώνω…
Τα χέρια σου είναι τα χέρια που πάντα ήθελα να με αγγίζουν
Πάντα…
Πριν μόνο στα όνειρά μου
Τώρα… στ’ αλήθεια…
Με συγκίνηση κρατάς τον πούτσο μου
Και η γλώσσα σου τον περικυκλώνει
Και τον ρουφάς… τον ρουφάς
Ενώ τα χέρια μου οργώνουν το κορμί σου
Η γλώσσα σου εισβάλλει στην κωλοτρυπίδα μου
Σύροντας έξω τους χυμούς της ανταμοιβής σου.
Είσαι ο άντρας
που μύριζα και δοκίμαζα στα όνειρά μου
Τώρα…
Τώρα δοκιμάζω τη καυτή ροή του σπέρματός σου
που ξεχειλίζει από το στόμα μου
γαργάρα κάνω με τα χύσια σου
πριν τα καταπιώ
πριν γεμίσεις τον οργανισμό μου με την αγάπη σου, την επιθυμία σου… την οργή σου
Ο πολύτιμος πούτσος σου είναι ο πούτσος που πάντα ήθελα να κρατώ στα χέρια μου
Πούτσος πανέτοιμος ανά πάσα στιγμή να εκραγεί
Καθώς του κάνω πίπα, τον φιλώ, τον ρουφώ.
Είσαι εσύ
Ο εραστής που περίμενα να με υποβάλει σ’ αυτό το υπέροχο βασανιστήριο
Με τα χέρια σου κρατάς το στόμα μου πάνω στον πούτσο σου
Στον πούτσο που ανθίζει και γεμίζει το στόμα μου
Με γλυκό νέκταρ
Με καυλώνεις και ικετεύω…
Φωνάζω… «Τώρα…»… «… Γάμησέ με, τώρα…»
Τα κορμιά μας ενώνονται
Είσαι πάνω μου
Είμαι πάνω σου
Δεν πειράζει…
Θέλω να με γεμίζεις με τον διογκωμένο πούτσο σου
Πάντα αυτό ήθελα
Πάντα αυτό θέλω…
Πάντα αυτό ονειρευόμουν…
Σήκωσέ με ψηλά
Μέχρι τον ουρανό
Σήκωσέ με… χρησιμοποίησε τον τεράστιο σου πούτσο για να με σηκώσεις ψηλά… ψηλά… ψηλότερα…
Φωνάζω… αισθάνομαι το πάθος σου…
Βάλε με φωτιά με τον καυτό σου πούτσο…
Πηδιέμαι… γαμιέμαι… φωνάζω… γαμιέμαι…
Όπως όλα τα ζώα, έτσι κι εγώ…
Μια ζωή βουτηγμένος στο σπέρμα
Μια ζωή γεμάτη όνειρα
Το πρόσωπό σου έβλεπα… βλέπω… κάθε φορά που θριαμβευτικά χύνω…
Τα μάτια σου…
Το πάθος με καίει… με καίει αργά…
Εάν θέλεις ν’ ακούσεις φιλοφρονήσεις μωρό μου… θα τις ακούσεις…
Σου έχω έτοιμη τη πιο μεγάλη φιλοφρόνηση
Θα παίξω τον πούτσο μου
Και
Θα χύσω για σένα

