Ετικέτες

Είμαι ακόμα καυλωμένος, το πρησμένο κεφάλι του πούτσου μου είναι λερωμένο από σπέρμα. Θέλω κι άλλο… κι άλλο… περισσότερο. Σε βλέπω που με πλησιάζεις ξανά, κρατάς σφικτά τον πούτσο σου στο χέρι, τον παίζεις, διατηρείς την στύση του. Με κοιτάς, σε κοιτώ… κοιταζόμαστε… και οι δυο θέλουμε το ίδιο. Με φιλάς, παθιασμένα, τα χείλια μας καλυμμένα από τα χύσια, οι γλώσσες μας γλιστρούν στα στόματά μας, δοκιμάζουμε ο ένας τον άλλο. Σκουπίζω με το χέρι μου το σπέρμα σου που κυλάει ακόμη από τον πούτσο σου, τον υγρό πούτσο σου… τον χρειάζομαι… θέλω να τον φυλάξω μέσα μου. Το χέρι σου γλιστράει στον πούτσο μου… τα δάχτυλά σου γλιστράνε πάνω του, μου τραβάς μαλακία, κρατάς όρθιο και σκληρό τον πούτσο μου, το χέρι σου ανεβοκατεβαίνει κατά μήκος του πούτσου μου, τα χείλια σου φιμώνουν το κεφάλι του, βυθίζομαι μέσα στο στόμα σου, τα χείλια σου τον εμποδίζουν και αυτό με καυλώνει… βογκάω… βογκάω από ευχαρίστηση καθώς καταπίνεις τον σκληρό πούτσο μου… βογκάω από ευχαρίστηση καθώς γεμίζω το στόμα σου. Κρατώ το κεφάλι σου και σε καθοδηγώ, είμαι ρυθμιστής των κινήσεων σου… Ο πούτσος μου χάνεται μέσα στο στόμα σου, συγκινημένος τον κοιτώ… σε κοιτώ… το βλέμμα μου αποκαλύπτει την ετοιμότητά μου… ο πούτσος σου στάζει χύσια… του τραβάω μαλακία… ο πούτσος σου πάλλεται μέσα στη χούφτα μου… πρόθυμος… πάντα πρόθυμος, μωρό μου.

«Θέλεις να σε γαμήσω…», ρωτώ διστακτικά… «…Ναι…», μου απαντάς και ο πούτσος μου γλιστράει έξω από το στόμα του και σηκώνομαι… κινούμαι προς τα πίσω του, το κορμί μου τρέμει, το κορμί σου τρέμει από την προσδοκία, αγγίζω το σώμα σου με το σώμα μου, τα χέρια μου τρέχουν στη μέση σου, στο στήθος σου, βουρτσίζω με τις τρίχες του στήθους μου την πλάτη σου, τα δάχτυλά μου πειράζουν τις ρόγες σου… τα κορμιά μας τρίβονται… ο πούτσος μου σαν σάντουιτς ανάμεσα στα κωλομέρια σου… αισθάνεσαι τόσο ωραία, ότι ακριβώς ήθελες σου το δίνω… σου το προσφέρω απλόχερα. Οδηγώ τον πούτσο μου κατευθείαν στην είσοδο της κωλοτρυπίδας σου… με άνεση βυθίζεται… ακούω την ανάσα σου, τους αναστεναγμούς σου μιας και αισθάνεσαι το κεφάλι του πούτσου μου που ανοίγει τον δρόμο… που σπρώχνεται για να χωρέσει ολόκληρος ο πούτσος μου στην φιλόξενη κωλοτρυπίδα σου.

Σε γαμάω και σε κρατώ αγκαλιά… σε κρατάω αγκαλιά για να μπορώ ν’ αγγίζω τον πούτσο σου… τον υγρό πούτσο σου… βογκάς καθώς ο πούτσος μου σε διαπερνά, το κορμί σου τρέμει… εκατοστό-εκατοστό ο πούτσος μου χώνεται βαθιά… από φόβο δεν κινείσαι… φοβάσαι… φοβάσαι τον μεγάλο πούτσο μου που βρίσκεται φυτεμένος μέσα σου… βογκάς ξανά… ο πούτσος μου βυθίζεται κι άλλο… λίγο ακόμη…γυρνάς το κεφάλι σου για να με φιλήσεις… δαγκώνω την γλώσσα σου… τραυματίζεις με τα δόντια σου τα χείλια μου… συνεχίζω να σε γαμάω… δυνατά… ρυθμικά… ένας ρυθμός ερωτικός… κινούμαστε μαζί… ο ένας πάνω στον άλλο… μαζί… ρυθμικά… μόνο ο Κωστάλας λείπει για να περιγράφει γοητευμένος τον τρόπο που κινούμαστε… Σε κρατώ φυλακισμένο στην αγκαλιά μου… το κορμί σου γλιστράει από τον ιδρώτα… ο οργασμός μου φτάνει στο αποκορύφωμά του… γεμίζω την κωλοτρυπίδα σου με τα χύσια μου… το σπέρμα μου ξεχειλίζει από την κωλοτρυπίδα σου, ανακατεύεται με τον ιδρώτα σου… κυλάει… κυλάει… σαν μικρό ρυάκι πάνω στο ερωτικό κορμί σου. Έτσι όπως είσαι υγρός… λερωμένος… αγγίζω το πρόσωπό σου, το τραβώ προς το μέρος μου… σε φιλώ με λαιμαργία… αισθάνομαι τόσο πλήρης… οι χαλαροί πούτσοι μας χαϊδεύονται… η γλώσσα μου παραμένει στο στόμα σου… αιχμάλωτη… θέλω να γελάσω… κοιταζόμαστε… χαμογελάς… χαμογελώ… τινάζουμε τους πούτσους μας… ο ένας πάνω στον άλλο… γελάμε… γελάμε… ιδρωμένοι, καλυμμένοι από χύσια, ανίκανοι να δεχτούμε κι άλλα… τα κορμιά μας κολλάνε… φιλιόμαστε… με φιλάς με πάθος… ανίκανος να σε συγκρατήσω… ο πούτσος μου αναβλύζει ακόμα σπέρμα… τον τινάζω πάλι… και πάλι… και πάλι … Δεν μπορώ να συνεχίζω άλλο, μωρό μου… Χρειάζομαι δυνάμεις για το βράδυ.

