Κάθεται υποψιασμένος δίπλα μου…
Ακουμπά το χέρι του στη καρδιά μου, στο στήθος μου…
Οι βόστρυχοί του πέφτουν πάνω μου… πέφτουν στους ώμους του…
Η επιθυμία του…
Το βλέμμα του στα μάτια μου…
Το δικό μου βλέμμα…
Καταδικαζόμαστε και οι δυο με τα δεσμά της αγάπης…
Η δύναμή του… αδυναμία μου…
Καίγομαι από την εσωτερική του φλόγα.
Γονατίζω με δέος στο βωμό αυτό… του Θεού του έρωτα
χαμένος στη λατρεία μου από την τελειότητά του…
Το μυαλό μου αιχμαλωτίζεται από τη δύναμη της σκέψης του…
Η αναπνοή μου γίνεται βαριά…
Το άρωμά του γεμίζει τα ρουθούνια μου…
Σκύβοντας το κεφάλι
προσφέρω ευχαριστίες για τη γενναιοδωρία της αγάπης του
ρουφώντας τον πούτσο του και γλείφοντας τη βαθιά πηγή της κωλοτρυπίδας του…
Στο κορμί του αντηχούν δονήσεις σε απάντηση των προσευχών μου
γεμίζοντας τη καρδιά μου με χαρά
και τη ψυχή μου με κατάπληξη…
Η ομορφιά αφθονεί λεπτομερώς, με σαφήνεια, στο πρόσωπό του…
ακτινοβολώντας μια ζεστασιά
μια ζεστασιά που γεννάει το ολοένα αυξανόμενο πάθος του…
Η γλώσσα μου ντυμένη με σφοδρή επιθυμία
πνίγεται στην θαλασσοταραχή που προκαλεί η εκσπερμάτισή του…
Με πάθος, κινούμαι ακολουθώντας το ρυθμό του…
Τα άκρα μας… χέρια και πόδια… και τα χείλια μας γίνονται ένα…
Η μανία οδηγεί τα κορμιά, ντοπάρει τα μυαλά μας, ταΐζει τις επιθυμίες μας…
Οι μετασεισμικές δονήσεις συνεχίζονται
μέχρι ο πούτσος του ηρεμήσει…
Όταν η θύελλα περάσει
κοιτώ τα μάτια του… κάρβουνα που καίγονται ακόμα…
Καίνε αναστατωμένα δίνοντάς μου υπόσχεση:
«Τα καλύτερα έρχονται»
Η γλώσσα μου που έχει ως προορισμό της να δοκιμάζει τη γεύση του
προσφεύγει στη φιλοξενία του στόματός του
αγκαλιάζοντας με αγάπη τη δική του γλώσσα.

