Ετικέτες

Περπατάς… με πλησιάζεις από πίσω και με αγκαλιάζεις…
«Δώσε μου δεκαπέντε λεπτά… μόνο δεκαπέντε λεπτά… ακριβώς…», μου λες… ψιθυρίζεις στο αυτί μου δαγκώνοντας τρυφερά το λοβό του δεξιού μου αυτιού… Η ζεστασιά της αναπνοής σου κάνει τον πούτσο μου να σηκωθεί ψηλά, σαν λάβαρο… σκληραίνει από την αναμονή…
Τα χέρια σου κινούνται πάνω στον πούτσο μου για να νιώσουν τη σκληρότητά του… Οι παλάμες σου τον τυλίγουν… Γυρίζω το κεφάλι μου για να σε δω, ανοίγω το στόμα μου για να υποδεχθώ τη γλώσσα σου… με προλαβαίνεις φιλώντας με στην αριστερή πλευρά του λαιμού μου…
Αισθάνομαι τα χέρια σου να κινούνται κατά μήκος του κορμιού μου… Τρίβεις την κοιλιά μου… αισθάνεσαι πόσο τριχωτό είναι το δέρμα μου… Γελώ… Έτσι όπως τινάζεις την γλώσσα σου στον λαιμό μου… γαργαλιέμαι… Γλιστράς το χέρι σου μέσα στο παντελόνι μου τρίβοντας την παλάμη σου πάνω στα κωλομέρια μου ενώ με κρατάς στην αγκαλιά σου με το άλλο σου χέρι…
Αφήνω να δραπετεύσει ένας μικρός στεναγμός και ανοίγω το φερμουάρ του παντελονιού μου… Παίρνεις το μήνυμα της κίνησής μου και μου κατεβάζεις το παντελόνι, αργά, συνεχίζοντας να φιλάς το λαιμό μου…
«Γάμησέ με…», αρχίζω να ικετεύω… «… ξέρεις τι σημαίνει αυτό για μένα…».
Μου ζητάς να σκύψω μπροστά στο τραπέζι, κατεβάζεις στο ύψος των μπουτιών σου το τζιν σου και με ευκολία χώνεις τον πούτσο σου μέσα στην κωλοτρυπίδα μου…
«Πως μπορείς να με αποπλανείς τόσο εύκολα;», ψιθυρίζεις μέσα στο αυτί μου…
Γυρίζω το κεφάλι μου, σε κοιτώ πίσω από τον ώμο μου και σου χαμογελώ… Σου χαμογελώ με το ναζιάρικο χαμόγελο που τόσο αγαπάς…

